Vraag

Huawei Ascend Y300 belt niet meer


Hallo!

Heb hier een bij T-Mobile gekocht toestel (2 sept 2013) die meer verbinding mobiele netwerk kan maken. Zowel niet met T-Mobile prepaid of KPN prepaid kaart. Toestel is SIMlock vrij. Tevens wordt de SD kaar slecht herkend. Scherm is kapot maar dat is verder geen probleem. Valt dit nog onder de garantie?

Groet

3 reacties

Als je jezelf hebt aangemeld voor de 3x3 actie moet je even het probleem melden en het toestel word kosteloos opgehaald en hersteld. Heb je dat niet gedaan moet je via de verkoper een reparatie starten en ook dat is een garantie kwestie.
Heb geen 3x3! Toestel bij T-Mobile gekocht.
Reputatie 5
@RealRedHair wij kunnen van een afstand niet beoordelen of dit defect onder de garantievoorwaarde valt. Ons reparatiecentrum zal het toestel grondig onderzoeken en beoordelen of het defect wel of niet is ontstaan door val-, druk-, stoot- of waterschade. Je kunt het toestel op verschillende manieren ter reparatie aanbieden.

Heb je het toestel overigens al eens teruggezet naar fabriek instellingen? Werkt de T-Mobile simkaart wel wanneer je deze in combinatie met een ander toestel gebruikt?

Reageer