Beantwoord

Iemand ervaring met inzetten advocaat???

• 8 december 2011
  • 31 reacties
  • 1165 Bekeken

Hallo iedereen,

Heeft er misschien iemand T-mobile(of reparatie centrum) aangeklaad met een advocaat? Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan doen omdat:

Mijn telefoon 9 November is aangekomen bij reparatie centrum. 30 November krijg ik hem terug omdat er "Waterschade" is geconstateerd. 30 November zie ik dat het reparatie centrum mijn mobiel niet goed inelkaar heeft gezet en me microfoon defect is geraakt. Omdat het al laat was op 30 November ben ik de volgende dag(1 December) naar de t-shop gegaan om hem weer optesturen(medewerker zei dat dit niet kon en heeft lekker in de winkel zitte schelden over het reparatie centrum, Was ik met hem eens). 6 December krijg ik te horen dat het door een derde is opengehaald wat ABSOLUUT niet mogelijk is en wat ook niet gebeurd is. Nu krijg ik mijn telefoon weer terug voor die onzinnige reden wat ik niet accepteer.

Dit is dan ook de reden om een advocaat inteschakelen omdat ze mijn telefoon Niet goed inelkaar hebben gezet ÉN mijn microfoon kapot gemaakt hebben.

Graag zie ik hier reacties op.

Alvast bedankt

Ahmet Kazan
icon

Beste antwoord door Ahmet075 14 december 2011, 16:47

SLINTERNIEUWE IPHONE 4 gekregen!!!:D. Ben helemaal tevreden met T-mobile!!!
Ik Dank iedereen die mij geholpen hebben!!!!!!
Deze topic mag op slotjee:)
Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 2
Beste Ahmet075,

Ik denk dat het inzetten van een adocaat op dit moment nu niet de beste optie is. Probeer eerst eens hier op het forum met een moderator het probleem op te lossen. Kom je er dan nog niet uit kan je je altijd nog tot een advocaat wenden. Hier zullen echter wel koste aan verbonden zijn, de vraag is dan of die kosten opwegen tegen de schade die je nu onder vind.
Ten eerste bedankt voor je reactie fun333.

Ik heb 1000 keer met het klantenservice gebeld. Telkens zeggen ze stuur het bewijs en dan ga ik verder kijken. ik heb het 100 keer opgestuurd. via fax en mail. Ik krijg steeds te horen dat ze het niet hebben ontvangen.

Wat de moderators betreft.. Die reageren gewoon niet op mijn klacht hier. Ik zit nu langer dan een maand zonder Iphone en me telefoon kosten die lopen maar op wat normaal NOOIT gebeurd.

Ik heb me telefoon net ontvangen via post. Maar omdat ik niet thuis ben nu kan ik er helaas niet naar kijken.

Dus in het kort: REPARATIECENTRUM MAAKT MIJN IPHONE KAPOT, VERVOLGENS VERZINNEN ZE SMOESJES WAT NERGENS OP SLAAT EN STUREN ZE HEM TERUG OP EN ZEGGEN ZE JA SORRY MENEER.

Ik heb genoeg bewijs om een advocaat inteschakelen(foto's, bewijs van opsturen naar dynafix, bewijs van eerdere reparatiebeurt).
Reputatie 2
Mijn ervaring met de moderators is goed. Over de klanteservice ga ik geen woord vuil maken, zonde van de tijd. Probeer toch in conact met een moderator te komen, die kunnen meer dan wij denken. Vergeet niet dat een zaak via een advocaat aardig wat tijd gaat kosten. Dan heb je nog langer geen goede iphone
Ten eerste bedankt voor je reactie fun333.

Ik heb 1000 keer met het klantenservice gebeld. Telkens zeggen ze stuur het bewijs en dan ga ik verder kijken. ik heb het 100 keer opgestuurd. via fax en mail. Ik krijg steeds te horen dat ze het niet hebben ontvangen.

Wat de moderators betreft.. Die reageren gewoon niet op mijn klacht hier. Ik zit nu langer dan een maand zonder Iphone en me telefoon kosten die lopen maar op wat normaal NOOIT gebeurd.

Ik heb me telefoon net ontvangen via post. Maar omdat ik niet thuis ben nu kan ik er helaas niet naar kijken.

Dus in het kort: REPARATIECENTRUM MAAKT MIJN IPHONE KAPOT, VERVOLGENS VERZINNEN ZE SMOESJES WAT NERGENS OP SLAAT EN STUREN ZE HEM TERUG OP EN ZEGGEN ZE JA SORRY MENEER.

Ik heb genoeg bewijs om een advocaat inteschakelen(foto's, bewijs van opsturen naar dynafix, bewijs van eerdere reparatiebeurt).

Idd klinkt bekend,niet jou geval.
Maar dat als je iemand,wil bereiken ze gewoon niet thuis zijn.En krijg je iemand te pakken,heb je er nog niks aan.

Telkens een ander andwoord,cq smoes.
Zowel hier,e-mail of klantenservice.
Als je door iemand benaderd wordt,kan hij niks doen.Dus de mensen die wel wat kunnen betekenen,krijg je nooit.

Een tijdje geleden,per ongeluk een mod een bericht gestuurd.
Hij zou nog antwoorden,je raad het al,natuurlijk niet.

Zal zo horen bij t -mobiel denk!!!
@ fun333

De periode zonder iphone maakt me niks meer uit. Dat t-mobile een klant die al ruim 6 jaar bij hun zit zo word behandeld is gewoon niet acceptabel. Ik vind nu ook wel dat het tijd word dat T-mobile moet gaan realiseren dat de klanten er helemaal gestoord van worden en een beter service willen. We moeten eigelijk echt een ''GROTE'' groep vormen om t-mobile aanteklagen. En de klantenservice. heb je gelijk in, ZONDE VAN DE TIJD.

@ Dikkelende

Er zijn geen mensen bij t-mobile die wat voor je kunnen betekenen. Ze kunnen alleen maar de telefoon opnemen wat smoesjes en dan ophangen. daar hebben we niks aan. Misschien dat je heeel toevalig een persoon krijgt die jou wat belooft om iets te doen en terug te bellen. Dan vertrouw je erop dat dat ook echt gebeurd en heb je het gevoel dat heb tog nog goedkomt. Maar dan paar dagen,weken,maanden later nog niks... Weg vertrouwen
Reputatie 2
@Dikkelende,
Kennelijk heb jij het dan minder goed getroffen. Neemt niet weg dat een gang naar een advocaat mij nu niet de juiste optie is, dat kan namelijk altijd nog.
Ja kan altijd nog. Maar ik kom tog niet verder met t-mobile. Ze willen me gewoon niet helpen of wat dan ook.. Stuur maar een klachtenbrief word er doodleuk gezegd. Voordat die is beantwoord zit ik al een jaar verder als die ook dan daadwerkelijk wordt beantwoord.
Reputatie 2
Hopelijk leest een moderator dit en gaat hij/zij er mee aan de slag.
Ik hoop het ook.

Maar je geeft me tog wel gelijk?

Vroeger dacht ik: Waarom overdrijven die mensen met advocaat en andere zaken. Die gedachten was zo omdatt ik het nog niet had meegemaakt. Als je het 1 keer meemaakt dan veranderen die aardige, leuke gedachtes heeeeel snel in hele slechte gedachtes.
Reputatie 2
Ik heb zelf een rechtsbijstandsverzekering, die geven vaak ook eerst advies. Het grote probleem voor ons, de klanten, is dat wij met de rug tegen de muur staan.
Ja daar heb je gelijk in. Ik wacht nog even af tot volgende week.. anders ga ik ook ff bij de rechtsbijstand
Reputatie 2
Tips:

Zorg dat je posts onder de aandacht blijven, geef dagelijks een reminder (bump) waardoor je post weer bovenaan in de lijst komt te staan. Posts worden in volstrekt willekeurige volgorde beantwoord, als je niet meer op blad 1 staat maak je per definitie geen kans meer.

Een moeilijke: Je mag best duidelijk maken dat je 'not amused' bent maar probeer je ergernis enigszins voor je te houden, zet vooral de feiten neer.

Leg zelf ook alles vast wat je hier neergezet hebt, met datum en al, er willen nog wel eens posts 'per ongeluk verdwijnselen'.
ja dat doe ik ook zeker.
Ik ben vandaag langs de T-shop geweest met het bewijs dat mijn iphone op 30 november van dynafix naar mij is gestuurd. Dit konden ze zelf niet vinden in het systeem en vroegen of ik het kon faxen. heb ik 2 keer gedaan en 1 keer via mail. Maar word steeds gezegd dat ze niet binnenkomen...
ALSJEBLIEFT een moderator die mij verder kan helpen. Zodat ik het naar één van jullie stuur zodat het tog nog word afgehandeld. Hierbij smeek ik gewoon bijna op een reactie van een moderator!!!
Of iemand die een faxnummer kent? ik krijg elke keer een andere faxnummer namelijk.
ja dat doe ik ook zeker.
Ik ben vandaag langs de T-shop geweest met het bewijs dat mijn iphone op 30 november van dynafix naar mij is gestuurd. Dit konden ze zelf niet vinden in het systeem en vroegen of ik het kon faxen. heb ik 2 keer gedaan en 1 keer via mail. Maar word steeds gezegd dat ze niet binnenkomen...
ALSJEBLIEFT een moderator die mij verder kan helpen. Zodat ik het naar één van jullie stuur zodat het tog nog word afgehandeld. Hierbij smeek ik gewoon bijna op een reactie van een moderator!!!
Of iemand die een faxnummer kent? ik krijg elke keer een andere faxnummer namelijk.

Welkom in het doolhof van t-mobile.
Garantie en klantvriendelijkheid,tot buiten de deur.
Suc6 verder met je probleem,hoop van ganze dat je geholpen wordt.
Als een moderator hier reageerd en dat ik mijn bewijs naar die gene kan sturen is het klaar. Dan zijn we er uit
Ik heb mijn bewijs net gefaxed naar:

Nummer: 0703057970

Kan ik hier aljeblieft een bevestiging voor krijgen?
dan plaats ik het bewijs wel hier: Ik laat wel mijn gegevens weg.

1e reparatie

All statusses registered for your repair are shown in the view below.
STATUS DATE/TIME
Order - Data complete 8-11-2011 16:39:31
Order - Confirmed 8-11-2011 16:40:31
Logistics - Product sent (Customer -> Dynafix Care) 8-11-2011 16:41:31
Logistics - Product received by Dynafix Care 9-11-2011 9:00:31
Logistics - Product sent to internal repair facility 9-11-2011 9:00:32
Logistics - Product arrived at repair center 10-11-2011 9:09:47
Repair at repair center - Started 10-11-2011 13:32:32
Quotation - Shipped 11-11-2011 12:33:15
Quotation - Reminder sent 21-11-2011 11:18:09
Repair repair center - repair stopped 29-11-2011 11:38:36
Quotation - Answered; Sent back unrepaired 29-11-2011 11:38:36
Logistics - Product ready for return shipment 29-11-2011 15:08:27
Logistics - Product sent 29-11-2011 17:09:09

Hier was vochtschade geconstateerd. Prijs opgaven niet geaccepteerd. 29 is het opgestuurd, 30 in de avond rond 6 uur ontvangen.

2e reparatie

All statusses registered for your repair are shown in the view below.
STATUS DATE/TIME
Order - Data complete 1-12-2011 22:27:21
Order - Confirmed 1-12-2011 22:27:22
Logistics - Product received by Dynafix Care 3-12-2011 11:49:31
Logistics - Product sent to internal repair facility 3-12-2011 11:49:32
Logistics - Product arrived at repair center 5-12-2011 8:06:20
Repair at repair center - Started 5-12-2011 9:58:02
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 6-12-2011 16:41:09
Repair at repair center - Product cannot be repaired 6-12-2011 16:41:09
Logistics - Product ready for return shipment 6-12-2011 22:25:32
Logistics - Product sent 6-12-2011 23:14:56

Hier is geconstateerd dat ik naar een derde partij ben gegaan...... is niet mogelijk. 6 opgestuurd, 8 in de middag rond 2 uur ontvangen.

Is dit bewijs genoeg??? nu wel graag een reactie van een MODERATOR AUB
@Ahmet075

Ik ga het voor je uitzoeken, maar verwacht niet meteen op dezelfde dag antwoord, gezien je eerdere post en dreigementen. Ik begrijp je frustratie maar geef ons ook de mogelijkheid om iets uit te zoeken.
Ja dat begrijp ik. Het zijn geen dreigementen maar hele erge frustratie dat mijn telefoon weer is terug gestuurd. ik denk ook wel dat u mij een beetje begrijpt..

Ik dank u ZEEER voor uw reactie!!!!!!
Reputatie 2
Zie je Ahmet075 een moderator pakt het van zelf op, heb er gewoon vertrouwen in.
JA!! had een pm gestuurd naar meneer Henk. Ik dank hem dan ook zeer dat hij mij verder gaat helpen!!:)
Altijd mensen met geluk

Nee zonder dollen,hoop dat je probleem snel wordt opgelost.
En geluk,dat er wel een modje,reageerd.

Suc6 met je probleem..
Dankjewel dikkelende. Ik hoop het ook.

Ik heb zeker geluk dat ik voor het eerst een goeie Moderator spreek die echt wat geeft om zijn klanten.:):)
1 woord: DANKJEWEL:)

Ik krijg een ''Zo goed als nieuw'' toestel van t-mobile:D. Ben blij dat het tog nog goedgekomen is.
Ik dank meneer Henk!!!!!
Reputatie 2
Wat heb ik je gezegd, wacht tot een moderator het op pakt. 🙂

Reageer