ik krijg mijn toestel niet terug van reperatie

  • 22 september 2018
  • 1 reactie
  • 2714 Bekeken

1 maand geleden had ik mijn toestel opgestuurd omdat de batterij niet goed deed. ik heb elke keer gebeld om te vragen hoe het zit maar elke keer hoor ik dat ik moet wachten en dat dat op is gestuurd voor reperatie ergens in de buurt van Duitsland. diegene waar ik mee hebt gesproken geeft geen andere info en telkens hoor ik dat ik moet wachten en dat er een mail is gestuurd om het status van de toestel te vragen. ik krijg ook geen nummer waar ik zelf kan belen en vragen en ik hoor elke keer iets anders van de winkelier. ik ben bang dat mijn toestel kwijt is. kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen??

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Yaprak,

Wat balen dat je toestel defect is. Ik wil graag met je meekijken, maar je bent op dit moment niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Dan kunnen we samen de status van je reparatie bekijken.

Reageer