Beantwoord

Ik wil alsnog een verzekering afsluiten.

• 26 maart 2019
  • 1 reactie
  • 3495 Bekeken

Hallo T-Mobile NL
Vandaag komt er een nieuwe telefoon omdat we het abonnement hebben verlengd.
Tijdens het bestellen konden wij een verzekering afsluiten. Vandaag wilden we, voor de telefoon hier is, toch de verzekering erbij afsluiten.
Dit schijnt telefonisch of online niet mogelijk te zijn. Wij moeten naar een t-mobile winkel. (Jullie moeten het toestel, wat nog niet is afgeleverd, controleren!?)
Dit nummer staat echter op de naam van mijn vrouw. Zij is mindervalide en minder mobiel. Even naar een winkel in de stad gaan is een te grote uitdaging.
Wat kunnen jullie voor ons doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 maart 2019, 09:45

Hoi FrederikeF,

Ik kan me helemaal voorstellen dat dit iets lastiger is doordat jouw vrouw mindervalide is. Echter, ik zie dat via Facebook ook al door mijn collega is uitgelegd dat wij het toestel echt eerst moeten zien om nog een verzekering te kunnen afsluiten. Dit kan daarom alleen in een T-Shop.

Je kunt onze winkels en openingstijden op de website vinden: www.t-mobile.nl/winkels.

Laat het ons gerust weten als je nog andere vragen hebt waarbij we je kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi FrederikeF,

Ik kan me helemaal voorstellen dat dit iets lastiger is doordat jouw vrouw mindervalide is. Echter, ik zie dat via Facebook ook al door mijn collega is uitgelegd dat wij het toestel echt eerst moeten zien om nog een verzekering te kunnen afsluiten. Dit kan daarom alleen in een T-Shop.

Je kunt onze winkels en openingstijden op de website vinden: www.t-mobile.nl/winkels.

Laat het ons gerust weten als je nog andere vragen hebt waarbij we je kunnen helpen!

Reageer