Vraag

Ingebrand scherm S7 edge

• 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 405 Bekeken

Beste Mensen

Mijn scherm vertoond vlekken, na onderzoek blijkt het scherm te zijn ingebrand, ik heb het toestel bij mijn abonnement verkregen en betaal daar maandelijks voor, dus mijn vraag , kan deze s7 edge van mij een scherm vervanging krijgen en dat het om garantie gaat?
met vriendelijke groet
John

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi John,

Balen dat je scherm ineens vlekken vertoond. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Waar heb je jouw toestel laten onderzoeken? Je kan je toestel ter reparatie aanbieden bij ons. Een reparatie is eigenlijk gratis tenzij er sprake is van gebruikersschade of als het defect buiten de fabrieksgarantie valt. Als dat het geval is dan ontvang je per mail of per post een prijsopgave van de reparatie. Hier kun je vervolgens wel of geen akkoord op geven. Ga je niet akkoord met de prijsopgave, dan moet je onderzoekskosten betalen van € 36,30. Je krijgt je toestel vervolgens ongerepareerd teruggestuurd. Je mag ook afstand doen van het toestel. Dan hoef je niets te betalen.

Op deze pagina kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden. Hopelijk wordt jouw probleem hiermee verholpen!

Houd je ons op de hoogte?

Reageer