IPHONE 3gs Reperatie

• 20 januari 2012
  • 1 reactie
  • 306 Bekeken

Op 20-11-2011 bezocht ik de T-mobile store ivm met een haarscheurtje in de achterkant van mijn iphone 3gs. Kreeg te horen die wordt opgestuurd en dan krijgt u een nieuwe. Ik blij ... geweldige service dacht ik nog.
Na 9 dagen (opzich best snel) ontving ik mijn iphone retour (ja MIJN iphone) met een nieuwe achterkant die er op was geprutst. (uitstekende rand aan de zijkant en half openstaand aan de rechterboven hoek. Maar dat was niet het enige hij was ook na een dag 2x zo dik geworden en werdt helemaal warm. De batterij was opgezwollen en stond op springen.
Dus terug naar de winkel (begin dec 2011). Hij werdt opnieuw opgestuurd want dit was echt niet goed.
Na 2 weken gebelt waar het toestel bleef. ... allemaal heel vervelend maar kreeg 20% korting op volgende rekening. (+/- 12 euro)
3 weken later (29-12-2011) kreeg ik weer mijn iphone terug met het zelfde achterkandje (wat nog steeds niet helemaal aansloot ) terug. Blij dat ik in iedergeval mijn iphone weer even vast had wilde ik hem opladen maar wat bleek... Was de onderkant van het toestel bij de oplaadconnector helemaal kapot.
Dus sinds begin januari is mijn iphone weer bij de reparatie dienst het is nu ondertussen 20- januari en ik heb mijn toestel wat alleen begon met een haarscheurtje nog steeds niet terug.
Ik ben nu al een aantal jaar trouwe klant bij T-Mobile en was altijd zeer te spreken over ze maar nu weet ik het niet meer.......

1 reactie

@Steef1982

Ik heb de status voor de reparatie van je toestel nagekeken en ik zie dat het toestel naar het bij T-Mobile bekende adres is teruggezonden op 21 januari. Je kan het toestel één deze dagen terug verwachten. Ik hoop uiteraard dat je het toestel nu goed werkend en in zijn geheel terug ontvangt.

Reageer