Vraag

Iphone 4 reparatie niet binnen garantie?

Hoi, Ik heb mijn iphone afgelopen vrijdag laten opsturen door T-mobile. Mijn homeknop werkte slecht. Deze reperatie valt binnen de garantie, dit is mij ook verteld, anders zou hij niet opgestuurd worden natuurlijk. Nou kreeg ik dinsdag 08-05-2012 een e-mail van T-mobile waarop ik de raperatie proces kon volgen.

Er stond ook dit in de mail:
"Als het defect aan uw toestel binnen de garantie gerepareerd kan worden, gebeurt dat kosteloos en streven wij ernaar uw toestel binnen twee weken gerepareerd aan u te retourneren. Als blijkt dat het defect niet binnen de garantie gerepareerd kan worden, ontvangt u een prijsopgaaf met een aanvullende uitleg. U kunt er dan voor kiezen uw toestel wel of niet te laten repareren door T-Mobile".
Nou kreeg ik vandaag woensdag 09-05-2012 van T-mobile deze mail:
"Op 08/05/2012 is uw toestel door T-Mobile ontvangen voor reparatie. De reparatie kon helaas niet binnen de garantie uitgevoerd worden. Een mogelijke oorzaak hiervan is dat u de prijsopgave niet heeft geaccepteerd of teruggestuurd, danwel dat de reparatie duurder is dan de aanschaf van een nieuw toestel".
Ik heb geen prijsopgave gehad, of de vraag of ik hem toch wou laten repareren ofniet. Nou maakt het voor mij niet uit, want hij is toch verzekerd. Maar dat is toch een beetje vreemd? En alleen de homeknop werkte slecht, maar volgens hun kost de reperatie meer dan een nieuw toestel? Mijn iphone werkte prima! nooit geen problemen, alleen nu met de knop. Ik krijg haast het gevoel dat er iets mis is gegaan tijdens de reperatie...
Normaal gesproken zou ik toch eerst bericht krijgen of ik hem wou laten repareren of niet? waarom heb ik dit niet gekregen?

1 reactie

Reputatie 2
@TessaHadderingh
Ik heb de status van reparatie bekeken en lees dat de klacht niet geconstateerd is door Dynafix. 😞 Het toestel is daarom op 9 mei weer naar je teruggestuurd. Wat je kan doen is het volgende: Open een willekeurige applicatie > Houd de aan/uitknop ingedrukt totdat de rode ‘Zet uit’-balk verschijnt > Laat de aan/uitknop los > Druk de homeknop zachtjes in, totdat je terugkeert naar het startscherm met de verschillende app-icoontjes. Het kan zijn dat je dit een paar keer moet doen, als je maar terugkeert. Hoop dat dit voor jou toestel ook gaat werken 🙂

Reageer