iphone 4 verbrand met laden

Reputatie 2
heb sinds 8 mnd een iphone 4 nu had ik hem aan de orginele oplader liggen verbrand de connector en mijn onderkant van de iphone nu wil t-mobile mij vertellen dat dit komt door vallen/klemmen etc.,ga altijd zeer zorgvuldig met mijn spullen om ,ze bieden me een opgeknapte iphone aan voor 222,-- met 3 mnd garantie,heeft iemand hier ervaring mee?

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 6
dit is de eerste keer dat ik het hoort hier ik heb er zelf ook een schikken hoor
Reputatie 3
Deze afbeelding is van een iphone die in Juli 2010 al verbrand is met USB-kabel.
Reputatie 6
Badge +8
Zo dat is niet misselijk, heb je op google al gezocht of er meer gevallen zijn? (wereldwijd)
Reputatie 2
Twix1978 schreef:

Deze afbeelding is van een iphone die in Juli 2010 al verbrand is met USB-kabel.

JA ,klopt heb alleen foto's van mijn verbrande snoer maar deze foto is exact hoe de mijne er uitzag na mijn laadprobleem ! ,heb hem meteen opgestuurd omdat ik er van overtuigd was dat het om een productie fout ging maar t-mobile beweert dus van niet en ja er zijn meer gevallen van bekend en die zijn door apple opgelost alleen weet ik niet waar ik daarvoor moet zijn ?
Reputatie 6
Badge +8
Misschien kan je Apple benaderen?
Kijken wat hun hierover te zeggen hebben.
Reputatie 2
heb gebeld naar het 0900 nr maar daar zeggen ze dat ik contact op moet nemen met mijn telefoonaanbieder,jaaa tuurlijk die is niet echt behulpzaam terwijl ik er 100% zeker van overtuigd ben dat dit is ontstaan door een fout in het toestel ,hij is nooit nat geweest of gevallen geweest ,echt gewoon volle kortsluiting,nachtkastje verbrand,is echt schrikken.
Reputatie 6
Badge +8
Is zeker schrikken, ik laad de mijne altijd s'nacht op in de lade van mijn nachtkastje tussen allerlei papieren.
Ik ga dat vannacht ff anders doen.
Volgens mij zijn er mogelijkheden voor een second opinion maar weet niet hoe dat werkt.
ff afwachten of een moderator advies kan geven , anders weer ff de klantenservice bellen.
Reputatie 2
ik heb hem bijna altijd op een kleedje liggen en hij was echt bloedheet de home knop was zelfs vervormd en ja kan hem terug krijgen moet ik onderzoekskosten betalen maar ga hier zeker mee verder ben ervan overtuigd dat dit buiten mijn schuld om is !

en mijn contact met de klanten service was niet echt een succes.

heb 5 abbo's bij t-mobile ,heb hier in mijn gezin 5 iphone's 4 {ja 4 nog maar}dus als het hier niet gaat fikken weet ik het niet meer ggrrrr.
Reputatie 6
Badge +8
De klantenservice zien het rapport van het bedrijf wat de constatering heeft gedaan, die kunnen verder niet zoveel.
Je zou kunnen vragen wat de mogelijkheben zijn voor een second opinion.
Moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit eerder van hebt gehoord.
Reputatie 6
@peerke 1
Wat erg dat dit is gebeurd!

Ik heb je post doorgestuurd naar de afdeling. Zodra ik meer informatie heb zal ik je verder informeren.
Reputatie 6
Dit topic gaat ook al over defecten en second opinions, misschien dat er iets nuttigs tussen (de laatste pagina's) staat?
https://forum.t-mobile.nl/reparatie-verzekeringen-431/iphone-defect-reparatie-107754/index21.html
Reputatie 6
Badge +8
Gooie tip Bubbly!
thanks, het zou je maar gebeuren.
Reputatie 6
@peerke 1
Er is een notitie in het systeem gezet. Ik wil je adviseren om telefonisch contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice (06-24001200). Je wordt dan doorverbonden naar de afdeling Reparatie&Retour.
Reputatie 2
nou mijn complimenten aan Raymond, heeft voor elkaar gekregen dat ik vandaag mijn nieuwe ,dus geen gebruikte voor 222,00 euro, heb kunnen ontvangen

nogmaals dank !

gr.peerke