Beantwoord

iPhone 6 beeldscherm zwart en blauw

Ik was gewoon een beetje aan het browsen op m'n iPhone 6 tot opeens m'n scherm blauw en daarna zwart werd. Uitzetten lukte niet op de normale manier dus via de homebutton en aanknop hem uiteindelijk uitgezet. Op iTunes aangesloten en proberen te herstellen, gaf ook een foutmelding dat iTunes m'n iPhone niet kan herstellen. Wat moet ik nu?
icon

Beste antwoord door Minty 22 december 2014, 23:06

Als niets lukt kun je altijd nog de DFU mode inschakelen en hopend at je hierna wel je iPhone kunt herstellen. Hoe je dit doet vind je op deze website. Houd er rekening mee dat je aardig wat pogingen nodig kan hebben voordat het lukt. Die 'circa 10 seconden' luistert behoorlijk nauw dus even volhouden.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Als niets lukt kun je altijd nog de DFU mode inschakelen en hopend at je hierna wel je iPhone kunt herstellen. Hoe je dit doet vind je op deze website. Houd er rekening mee dat je aardig wat pogingen nodig kan hebben voordat het lukt. Die 'circa 10 seconden' luistert behoorlijk nauw dus even volhouden.
Reputatie 7
Badge +15
@isa123

Welkom op het T-Mobile Forum :)

Wat vervelend zeg! Is het gelukt met de tips van Minty?

Ik ben benieuwd!
@isa123

Welkom op het T-Mobile Forum :)

Wat vervelend zeg! Is het gelukt met de tips van Minty?

Ik ben benieuwd!

Nee helaas niet gelukt! Heb hem opgestuurd voor reparatie, omdat uiteindelijk niks meer werkte. Even afwachten dus.
Reputatie 7
Badge +15
@Isa123

Ah dat is vervelend zeg, nu even afwachten dus! Het komt vast helemaal goed! 🙂
@Isa123

Ah dat is vervelend zeg, nu even afwachten dus! Het komt vast helemaal goed! :)

Beetje late reactie, heb uiteindelijk een nieuwe iPhone gekregen. Hopelijk blijft deze het wat langer doen.
Reputatie 7
Badge +15
@isa123

Goed om te horen dat het allemaal is opgelost! 🙂
Hopelijk blijft deze het inderdaad langer doen. Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer