Beantwoord

iPhone 6 display gaat niet aan, verzekeringsmaatschappij wilt niet helpen

Goedemorgen,

Ik heb sinds 6 juni een abonnement bij T-Mobile met een Plus verzekering. Gisteren werd mijn telefoon na het opladen gloeiend heet en toen werd mijn beeldscherm opeens zwart. Hij is wel aan, want ik krijg wel meldingen binnen, maar mijn display blijft uit. Gisteren heb ik met Ace gesproken. Vandaag werd er tegen mij verteld dat ze me niet kunnen helpen, omdat het niet is gestolen, geen waterschade en het is niet gevallen. Zij raden mij aan om naar T-Mobile te gaan. Mijn vraag; Als de verzekeringsmaatschappij mij niet kan helpen, kunnen jullie dat wel? Of moet ik dan uiteindelijk 500 euro betalen?
icon

Beste antwoord door Issam 9 juni 2016, 14:00

Hi cybersicko,

Wat balen dat je iPhone 6 ermee is opgehouden.. Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.

Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgezocht. Het klopt wat ACE zegt. Als je toestel geen val-, stoot- of waterschade bevat dan moet deze via de normale procedure (via ons) ter reparatie aangeboden worden.

Om antwoord te geven op je vraag met betrekking tot de kosten. Nee, er worden geen kosten in rekening gebracht voor de reparatie. Dit gebeurt alleen als je toestel buiten de garantie valt en dat is in jouw situatie niet het geval.

Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord en de onduidelijkheden zijn ontnomen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Hoe oud is jouw Smartphone eigenlik? Reden van de vraag: Heb je nog garantie?
Volgens de Nederlandse consumentenwetgeving is de garantie - als die er nog is - via de verkoper te claimen. En houd er rekening mee dat die niet op je zit te wachten.
Hoe oud is jouw Smartphone eigenlik? Reden van de vraag: Heb je nog garantie?
Volgens de Nederlandse consumentenwetgeving is de garantie - als die er nog is - via de verkoper te claimen. En houd er rekening mee dat die niet op je zit te wachten.

Hij is een jaar en 3 dagen, dus ik kan hem niet meer naar Apple brengen. Maar stel dat me telefoon nu word gestolen. Dan moet de verzekeringsmaatschappij me wel helpen, of niet?
Reputatie 6
Badge +16
Hi cybersicko,

Wat balen dat je iPhone 6 ermee is opgehouden.. Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.

Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgezocht. Het klopt wat ACE zegt. Als je toestel geen val-, stoot- of waterschade bevat dan moet deze via de normale procedure (via ons) ter reparatie aangeboden worden.

Om antwoord te geven op je vraag met betrekking tot de kosten. Nee, er worden geen kosten in rekening gebracht voor de reparatie. Dit gebeurt alleen als je toestel buiten de garantie valt en dat is in jouw situatie niet het geval.

Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord en de onduidelijkheden zijn ontnomen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het graag van je!
Hi cybersicko,

Hartelijk bedankt.
Ik ben naar de T-Mobile shop geweest en ben goed geholpen. Alles is dus goed verlopen

Reageer