Beantwoord

Iphone 6 reparatie

• 25 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Mijn Iphone 6 gaat niet meer aan en ik heb het opgestuurd naar Apple. Ik zit in de 2de jaar dus heb ik beroep gedaan op consumentenrecht. Het kan nu zijn dat ik eventuele administratie kosten kan krijgen van Apple. Hoe kan ik dit bij T-mobile declareren?
icon

Beste antwoord door Sam- 26 augustus 2016, 14:14

Hallo hakansk,

Van harte welkom op het forum! Leuk om je hier te zien.

Wat balen dat je iPhone niet meer goed werkt. Mag ik vragen waarom je jouw toestel bij Apple ter reparatie hebt aangeboden? Het is ook mogelijk om deze bij ons ter reparatie aan te bieden. Het is zelfs verstandiger om 'm bij ons aan te bieden aangezien Apple zelf maar 1 jaar garantie geeft op je toestel, waar wij 2 jaar garantie bieden.

Waar zouden de administratie kosten precies door kunnen ontstaan? Zolang je toestel binnen de garantie valt en je jouw toestel bij ons ter reparatie aan kan bieden vergoeden wij geen extra kosten die ontstaan bij een andere partij.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo hakansk,

Van harte welkom op het forum! Leuk om je hier te zien.

Wat balen dat je iPhone niet meer goed werkt. Mag ik vragen waarom je jouw toestel bij Apple ter reparatie hebt aangeboden? Het is ook mogelijk om deze bij ons ter reparatie aan te bieden. Het is zelfs verstandiger om 'm bij ons aan te bieden aangezien Apple zelf maar 1 jaar garantie geeft op je toestel, waar wij 2 jaar garantie bieden.

Waar zouden de administratie kosten precies door kunnen ontstaan? Zolang je toestel binnen de garantie valt en je jouw toestel bij ons ter reparatie aan kan bieden vergoeden wij geen extra kosten die ontstaan bij een andere partij.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Reageer