Iphone 8 plus

Mensen met een Iphone 8 of 8plus. Wie heeft het zelfde probleem als ik. Wegvallende gesprekken, niet kunnen bellen, niet bereikbaar zijn. Volgens mij heel veel. Ik heb dit probleem eerder gehad begin van het jaar. Kreeg toen netjes een nieuwe telefoon omdat ik wist wat het probleem was. Mensen laat je niet voor de gek houden, het probleem ligt niet bij Apple maar bij T mobile zelf. Het modem wat gebruikt word in deze telefoons levert problemen op met het netwerk van T mobile. Stop je er een simkaart in van een andere provider dan is het probleem opgelost. T-Mobile weet dat dit het probleem is en reparatie heeft dus geen zin. Wel blijven zij deze telefoons verkopen terwijl ze weten dat dit probleem zich voordoet. Nu willen ze dat het toestel ter reparatie opgestuurd word. Geen leentoestelen aanwezig. Werkelijk schandalig en wettelijk gezien ook aanvechtbaar. Misleiding en oplichting mijn inziens. Ik roep hierbij iedereen op om samen een vuist te maken juridisch gezien. Ik ben van plan om mijn 4 abonnementen op te zeggen. Ik kan op deze manier geen zaken doen. Ik zal mijn parntners ook benaderen om dit voorbeeld te volgen.

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Thanks voor je berichtje; ik snap héél goed dat je hier gefrustreerd over bent. De problemen zijn inderdaad bij ons bekend en de oorzaak is hardwarematig. Om deze reden worden toestellen waarbij dit probleem wordt gevonden, direct omgeruild voor een vervangend toestel. Mochten mensen de problemen weer ervaren, dan zal wederom een omruiling aangeboden worden. We doen ons uiterste best om dit voor iedereen zo netjes mogelijk af te handelen en intussen in gesprek te blijven met Apple.

Natuurlijk zie ik je absoluut niet graag vertrekken naar een andere provider. Heb je met alle 4 abonnementen last van dit probleem?
Reputatie 4
Badge +1
Is dat vervangend toestel nieuw of een refurbished?
Waarom word mij dan verteld dat ik het toestel op moet sturen? Dit heeft totaal geen zin. Ik wil gewoon een nieuw toestel. Als ik naar jullie klantenservice bel dan word ik gewoon genegeerd. Kun jij mij garanderen dat mijn toestel omgeruild word? De andere abo’s hebben dit niet of nog niet omdat die met oudere telefoons werken. Die durf ik geen upgrade te geven omdat het anders helemaal een puinhoop word. Graag hoor ik van je hoe ik mijn telefoon kan omruilen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey,

Het toestel moet sowieso ter controle worden opgestuurd (of ingeleverd in de T-Shop), omdat het probleem geanalyseerd moet worden en er gekeken moet worden of dit om hetzelfde defect gaat. Als dan inderdaad blijkt dat je voor een omruiling in aanmerking komt zal dit ook zeker gebeuren, maar vanaf de andere kant van het beeldscherm kunnen we dit nooit garanderen. Stel dat het dan net een keer anders is, dan hebben we valse verwachtingen geschept en kom je van een koude kermis thuis. De reparatiedienst pakt in ieder aangemelde reparatie snel en adequaat op, dus je hebt hier gauw uitsluitsel over.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag!
Ik heb via jullie in de shop een verzekering afgesloten. Die kost mij 10€ per maand. Kun je mij vertellen wat hier het nut van is? Ben ik heel benieuwd naar namelijk.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi,

Je kunt een claim indienen bij Chubb (de verzekeraar), wanneer er sprake is van val-, stoot- of waterschade. Je kunt dit ook doen wanneer jouw toestel gestolen is. Een ander defect, zoals het probleem waar jij tegenaan loopt, wordt via de reparatiedienst afgehandeld. Meer informatie over de verzekeringen vind je op onze website.
Dan rest mij niets anders dan door te gaan op deze weg. Ik ben ondernemer met een zakelijk abonnement. Ben nu bijna niet bereikbaar en moet de groots mogelijke moeite doen om met mijn klanten en parntners in contact te blijven. Dit kost mij op dit moment geld. Wanneer ik mijn telefoon inlever ben ik helemaal niet meer bereikbaar. Dat is geen optie dus ga ik alles doen om hier mijn missie van te maken. Pas bij een vergelijkbaar leen toestel laat ik dit rusten. Ik vind dit werkelijk een schofterige manier van doen om klanten zo te behandelen die al jaren trouw klant zijn. Mocht ik bij het einde v d week geen nieuw toestel hebben dan ga ik juridische stappen ondernemen om mijn abonnementen voortijdig te ontbinden. Weet wel dat jullie willens en wetens een toestel aan mij verkocht hebben waarvan duidelijk was dat deze niet zou werken met jullie netwerk.
De DAS is inmiddels benaderd. Mocht het mij lukken om onder mijn resttijd van mijn abonnement uit te komen ga ik een ieder hier mee helpen. Ook in mijn branche organisatie zal ik een balletje opgooien. Er zijn tenslotte vast niet zo veel zzp ers in NL die bij T-Mobile zitten.
En?
Hoe is jouw call verder afgelopen? Ik heb mijn iPhone 8 na laten kijken bij Apple en er zijn geen problemen gevonden. Ook heb hem zakelijk nodig.....!
Heb inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld, want het is schandalig dat ze dit probleem negeren, het is zelfs op nu.nl geweest.
Mij is een compensatie toegezegd omdat ik in het buitenland een dure wifi op de camping moest aanschaffen van een dikke 55 euro, deze heb ik ook nooit mogen ontvangen. Dit speelt nu 2,5 maand.
Als het probleem bekend is en het gaat om een hardwarefout dan lijkt het mij dat je zorgt dat je per direct nieuwe toestellen laat aanleveren door apple waar andere hardware inzit. En alle gebruikers zsm een wel goed werkend toestel uitleverd. Dan nog niet te spreken over de maanden dat je geen goed gebruik hebt kunnen maken van je abbo. Of compenseer mensen voor deze problemen of lever een nieuw toestel zonder problemen.
https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693/index25.html#post1463431

NelisD, mijn verhaal iets completer en wellicht goed om te lezen dat bij deze post men al bij pagina 25 is.
Reputatie 7
Badge +20
Zoals net ook in het andere topic aangegeven:

Mijn collega Mitch heeft van het weekend een nieuwe update in dit algemene topic geplaatst. Daar staan de laatste instructies om dit probleem op te lossen.

Aangezien er een algemeen topic is gaat dit topic op slot.