Beantwoord

iPhone 8 Plus netwerkprobleem

• 19 december 2017
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Na meerdere malen contact te hebben gehad met jullie klantenservice was de oplossing om de iphone retour te doen. Dit heb ik gedaan, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Andere simkaart erin doet hij het wel, wil ik mijn abbo opzeggen moet ik 130€ betalen. Graag een oplossing !!
icon

Beste antwoord door David 20 december 2017, 16:07

Hoi Roboda,

Zonde dat jouw iPhone kuren vertoont! :S

In ons systeem zie ik terug dat je jouw iPhone los hebt gekocht bij MediaMarkt en niet direct via ons. Het retourneren en repareren gaat dan ook via hen. We zijn ervan op de hoogte dat er bepaalde problemen zijn met de iPhones en werken er hard aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Ik zie dat je een contract hebt getekend dat nog tot november 2018 loopt, dus dan zitten er inderdaad kosten aan verbonden als je tussentijds wilt opzeggen. Het contract opzeggen op basis van dit verhaal is niet mogelijk, dus als je dit zou willen, dan moet je inderdaad een schadevergoeding betalen voor de resterende termijnen van dit contract.

Wij hopen dat we snel een passende oplossing hebben en natuurlijk ook dat jij jouw iPhone weer gauw optimaal kunt gebruiken! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat ook graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roboda,

Zonde dat jouw iPhone kuren vertoont! :S

In ons systeem zie ik terug dat je jouw iPhone los hebt gekocht bij MediaMarkt en niet direct via ons. Het retourneren en repareren gaat dan ook via hen. We zijn ervan op de hoogte dat er bepaalde problemen zijn met de iPhones en werken er hard aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Ik zie dat je een contract hebt getekend dat nog tot november 2018 loopt, dus dan zitten er inderdaad kosten aan verbonden als je tussentijds wilt opzeggen. Het contract opzeggen op basis van dit verhaal is niet mogelijk, dus als je dit zou willen, dan moet je inderdaad een schadevergoeding betalen voor de resterende termijnen van dit contract.

Wij hopen dat we snel een passende oplossing hebben en natuurlijk ook dat jij jouw iPhone weer gauw optimaal kunt gebruiken! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat ook graag!
Schandalig hoe er met dit probleem word omgegaan. Afschuif spelletje is het. De enige die hier verantwoordelijk voor is,dat is T-Mobile zelf. Ik heb het toestel bij hen in de winkel gekocht en nu willen ze het op Apple verhalen. Terwijl ze weten dat zij zelf verantwoordelijk zijn. Procedure krijg je te horen constant. En die standaard semi hulpvaardige waardeloze antwoorden hier heb je al helemaal niets aan. Als consument sta je in je recht en dit gaat een behoolrijk staartje krijgen.
Ik word deze week door mijn DAS rechtsbijstand teruggebeld over ontbinding van contracten wegens het niet leveren van verkochte diensten. Ik zal dat hier posten zodat mensen dat voorbeeld kunnen volgen.
Reputatie 7
Badge +20
@Konteklosser

Je reageert hier op een topic van een half jaar oud en wederom met eenzelfde soort bericht. In je laatste topic had ik het ook al aangekaart, maar dit soort berichten kun je in jouw eigen topic delen.

Dit topic gaat op slot.