Beantwoord

Iphone 8 versus T-mobile

• 16 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1452 Bekeken

Helaas ben ik een van de vele pechvogels met een abonnement bij T-mobile i.c.m. een iPhone 8. Ik ben nu een maandje of 2,5 met T-mobile bezig om te kunnen zorgen dat ik kan bellen en internetten. Helaas is dat tot op de dag van vandaag nog niet gelukt. Alles heb ik gedaan vanuit de provider om het op te lossen, maar bellen lukt maar half, als je de "servicemedewerker" aan de lijn hebt dan verbreekt de verbinding, sja dat is het probleem waarvoor ik u bel, BEL DAN DE KLANT TERUG.
Op advies van T-mobile ook mijn nieuwe iPhone 8 opgestuurd en wat denk je niets gevonden en werkt prima. Dus toch de simkaart van mijn vrouw erin gedaan en een paar dagen getest en dat werkte perfect. Mijn eigen simkaart terug en helaas weer hetzelfde liedje. Ik belde naar de support van T-mobile en die "servicemedewerkster" kon niet meer uitbrengen dat het niet aan het netwerk lag maar aan de hardware van de iPhone 8. Nou dat is bij deze dus volledig onderuit gehaald. Echter de conversatie, die ik gelukkig per chat heb gehad is dusdanig amateuristisch dat het tenenkrommend is te noemen. Ik ben dus klaar, compensatie is nu ondanks dat ik al 2,5 maand maar amper kan bellen en internetten. Best lastig als je ook een bedrijf hebt en dat ding zakelijk gebruikt. Nu veel via wifi bellen en skypen maar dat kan helaas niet overal.
Op vakantie een wifi pakket gepakt van ruim 55 euro, deze zou door de gulle meneer van T-mobile vergoed gaan worden, echter nooit een eurootje terug gezien. Echt zielig, maar het is niet anders.
Ik ben het inmiddels zo zat, dat ik rechtsbijstand heb ingeschakeld en een dossier heb gebouwd omdat T-mobile gewoonweg niet levert waar ik dik voor betaal. Helaas heb ik net verlengd anders was ik vol gas terug gegaan naar Vodafone, daar heb ik dit nog nooit meegemaakt. Ik wil niet alleen maar zeiken, al zou ik dat nu echt graag doen, maar er zijn bijna geen wachttijden bij T-mobile, dat dan weer wel.
Ben benieuwd, maar ga voor volle compensatie, wil mijn geld terug en liefst mijn contract ontbinden. Weg, want dit kan gewoon niet in deze tijd!!

Een serieus teleurgestelde klant,
icon

Beste antwoord door David 10 september 2018, 13:49

Hi Wumpertje,

Zoals in de eerdere topics ook al aangegeven:

Mijn collega Mitch heeft van het weekend een nieuwe update in dit algemene topic geplaatst. Daar staan de laatste instructies om dit probleem op te lossen.

Aangezien er een algemeen topic is gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wumpertje,

Zoals in de eerdere topics ook al aangegeven:

Mijn collega Mitch heeft van het weekend een nieuwe update in dit algemene topic geplaatst. Daar staan de laatste instructies om dit probleem op te lossen.

Aangezien er een algemeen topic is gaat dit topic op slot.