Beantwoord

iPhone defect en claim ACE

• 27 december 2016
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Afgelopen vrijdag kwam ik in een vervelende situatie terecht. Hierbij is mijn iPhone 6S buiten op dr grond gevallen. Boven zit een klein deukje, het hele scherm is gebarsten, en mijn toestel gaat niet meer aan. Helaas gebeurde dit vrijdagavond (kerstavond). Ik heb die avond wel gelijk een claim ingediend. Vervolgens heb ik geïnformeerd bij een TMobile shop hoe het nu verder moet? Volgens de leidinggevende van de TMobile shop is dit geen probleem. Ik heb de hele situatie uitgelegd. Nu ben ik wat forums, recensies en ervaringen aan het lezen op internet over ACE! Als ik alles zo rustig doorneem zie ik meer negatieve ervaringen over ACE dan positieve. Nu betwijfel ik of mijn claim wordt goedgekeurd, en of het binnen 24u is.
icon

Beste antwoord door David 28 december 2016, 14:58

Hey Sohilait1,

Om te beginnen met de ervaringen die je leest: je zult natuurlijk altijd meer negatieve reacties tegenkomen op het internet. Er zal slechts een fractie van de positieve ervaringen worden gedeeld, terwijl negatieve ervaringen altijd veel sneller gedeeld worden. Je kunt er vanuit gaan dat verreweg de meeste ervaringen positief zijn.

Wellicht heb je ondertussen al wat vernomen van ACE over jouw claim? Het kan inderdaad langer duren door de kerstdagen die tussen jouw claim door liepen. Vandaag of morgen zou je hier ongeveer wel wat van vernomen moeten hebben. Je kunt anders ook direct telefonisch contact met ze opnemen om te controleren wat de status van jouw claim is. Dit kan via 0348 - 462813 (ma t/m za 09:00-20:00 uur).

Hopelijk heb je gauw uitsluitsel over jouw claim! Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sohilait1,

Om te beginnen met de ervaringen die je leest: je zult natuurlijk altijd meer negatieve reacties tegenkomen op het internet. Er zal slechts een fractie van de positieve ervaringen worden gedeeld, terwijl negatieve ervaringen altijd veel sneller gedeeld worden. Je kunt er vanuit gaan dat verreweg de meeste ervaringen positief zijn.

Wellicht heb je ondertussen al wat vernomen van ACE over jouw claim? Het kan inderdaad langer duren door de kerstdagen die tussen jouw claim door liepen. Vandaag of morgen zou je hier ongeveer wel wat van vernomen moeten hebben. Je kunt anders ook direct telefonisch contact met ze opnemen om te controleren wat de status van jouw claim is. Dit kan via 0348 - 462813 (ma t/m za 09:00-20:00 uur).

Hopelijk heb je gauw uitsluitsel over jouw claim! Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten! 🙂

Reageer