Vraag

iPhone defect/reparatie

Reputatie 2
Als ik aan het sms-en ben moet ik steeds voor het puntje naar het 'teken' scherm.
Maar af en toe, dan zet ik mijn vingers verkeerd en dan typ ik toch een puntje.
Dat puntje moet dus ergens op het 'abc' scherm verstopt zitten maar ik kan het niet vinden.
Wie weet de sneltoets ofzo ervoor?

This topic has been closed for comments

436 reacties

Reputatie 2
MyrnaE schreef:

Als ik aan het sms-en ben moet ik steeds voor het puntje naar het 'teken' scherm.
Maar af en toe, dan zet ik mijn vingers verkeerd en dan typ ik toch een puntje.
Dat puntje moet dus ergens op het 'abc' scherm verstopt zitten maar ik kan het niet vinden.
Wie weet de sneltoets ofzo ervoor?

sneltoets is 2x achterelkaar op de spatie,
Reputatie 2
Kijk, dat is handig.
Dankjewel voor het reageren.
Zijn er nog meer sneltoetsen, of is het puntje de enige?
Reputatie 2
Graag gedaan, maar nee volgens mij zijn er geen andere sneltoetsen voor het invoeren van tekst.

Veel plezier met je iPhone.
Reputatie 2
Hallo,
Mijn Iphone 3G blijft na het aanzetten hangen op het beeld Apple,kan mijn toestel niet meer uit zetten, zijn er meer van deze klachten.

Groetjes John
Reputatie 2
2x capslock voor Hoofdletters
Invoeren van email adressen bijv, naam@hotmail.com
houd de . ingedrukt om .com te plaatsen.
Reputatie 6
Ik heb geen iPhone dus heb deze klacht niet. Wellicht heb je iets aan deze tip om het probleem op te lossen.
Reputatie 2
Hoi,
In uiterste geval als de tip van C1ndy niet werkt.
Dan zou ik je voorstellen, hang je iphone aan je pc.
Start i-tunes op.
en doe een volledige restore en zet geen back up terug.
Maar activeer als een nieuwe iphone.
Misschien zit het probleem in 1 van je geinstalleerde apps.
Mvg. Rodriquez
Reputatie 4
Je moet hem altijd in de DFU mode kunnen zetten dit doe je door middel van aan/uit knop en de home button tegelijk in te houden dan moet je iphone gewoon werken, anders moet je even verder googelen.
Reputatie 2
houd 5 seconden de homebutton in
dan 10 seconden de homebutton en de powerbutton in
daarna nogmaal 15 seconde de homebutton

hierna zal iTunes hem herkennen en kan je herstellen,
hopelijk heb je een backup gemaakt want je gegevens raak je sowieso kwijt!

extra hulp: http://www.iphoneclub.nl/forum/f59/iphone-help/f5/wiki-begrippen/3400-dfu.html
mocht je tijdens het herstellen een 16xx error krijgen gebruik dit dan: http://ih8sn0w.jaredp.info/iH8sn0w%20-%20iREB%20V3.1.2%20For%20Windows-English.zip
Reputatie 2
mijn iPhone start niet op en laat ook helemaal niks zien. Telefoon is uit en gaat dus niet meer aan. Dit gebeurde toen ik hem gisteravond in mijn computer plugde om met iTunes te synchroniseren.. weet iemand wat er is en vooral wat ik kan doen?
Reputatie 2
heb ik ook gehad, was toen naar de winkel geweest waar ik hem gekocht had en toen lieten ze zien dat je je home knop en je vergrendel knop die rechtsboven zit samen 10 seconden moet indrukken, en dan zou hij weer moeten opstarten als het goed is.
Zou zeggen probeer dat eens.

gr stefan
Reputatie 2
Inderdaad kijk maar eens hier voor de reset http://www.apple.com/support/iphone/assistant/phone/#section_2
Reputatie 2
Weet iemand hoe het kan dat mijn apps er na twee dagen uitvliegen.
Dmz ik open ze dan en dan start hij ze ongeveer 3 sec op en ik sta weer op het begin scherm.
Dan moet ik ze eerst verwijderen en dan opnieuw instaleren en dan doen ze het weer twee dagen.

Wie kan me helpen ?
Reputatie 4
Er is vast iets niet helemaal goed met de iphone, je kunt het beste een reserver kopie maken van je iphone en dan herstellen als nieuwe iphone in itunes als dit nog niet helpt kun je altijd je backup weer terug zetten naar hoe hij was.

Dit moet je probleem oplossen zit vast een bug in.
Reputatie 2
Ik heb een nieuwe Iphone sinds kort. Met toch een regelmaat bevriest het scherm. Ik moet dan op de home knop duwen en weer opnieuw beginnen. Soms helpt dat ook niet en dan moet ik hem echt helemaal uitzetten met het kleine knopje rechtsboven op de Iphone. En dan weer opnieuw opstarten. Heeft iemand dit ook al gehad? Zo ja, graag advies.
Ik heb hem al 3X via Itunes opnieuw naar de fabrieksinstellingen ge-update.
Bij voorbaat dank.
Willem
Reputatie 2
WillemParkstad schreef:

Ik heb een nieuwe Iphone sinds kort. Met toch een regelmaat bevriest het scherm. Ik moet dan op de home knop duwen en weer opnieuw beginnen. Soms helpt dat ook niet en dan moet ik hem echt helemaal uitzetten met het kleine knopje rechtsboven op de Iphone. En dan weer opnieuw opstarten. Heeft iemand dit ook al gehad? Zo ja, graag advies.
Ik heb hem al 3X via Itunes opnieuw naar de fabrieksinstellingen ge-update.
Bij voorbaat dank.
Willem

Probeer het eens met gelijktijdig de muteknop en het kleine knopje rechtsboven ingedrukt te houden, daarmee reset je ook je iPhone, hoop dat dat de oplossing is.

Suc6
Reputatie 4
@WillemParkstad

Probeer het volgende:

- instellingen
- algemeen
- stel opnieuw in
- wis alle inhoud en instellingen
Reputatie 2
Hallo, sinds een maand ongeveer heb ik dat er regelmatig iemand belt < ik hoor de tel overgaan.
Maar als ik opneem hoor ik niemand en diegeen mij ook niet.
De telefoon is niet gevallen of wat dan ook, zijn er meer mensen die hier ineens last van hebben?
Ik woon in postcode gebied 6433
Reputatie 2
Procedure om een IPHONE aan te melden gaat niet over 1 nacht ijs !!

DAG 1

* Aanmelden op je eigen ( my t-mobile ) vergeet dat maar,een dag later staan het er wellicht niet meer in. ( ervaring uit 6 keer proberen op 3 verschillende computers )

DAG 2
* dan bellen !! het is tenslotte geen Customer Abuse ! dus fabrieks foutje, en ik kan toch niet een dag langer zonder i-phone :-S dus de sneller de beter bellen met 0800-7111
wachten, wachten, 13 min maal ? euro .. nee het is niet gratis alleen voor t-mobile abbonee... en raad eens ik kan niet bellen aangezien de apple stuk is :-S wederom.

en dan JA WEL een vriendelijke meneer aan de telefoon, Mijn gedachten zijn 100% meewerkend , ik ben ook vriendelijk de man gaat mij tenslotte helpen ! joepie ! tijdens het beantwoorden van de postcode geboorte jaar vragen bedenk ik me al wanneer de monteur mijn glimmende appel zal repareren, zie de man al met vakkunde en verse koffie aan mijn bling bling ! of misschien wel een vervangend apparaat zodat ik weer snel mijn werk kan doen met het appel ding ! en wat blijkt.............
Bwha bwhaaa bwhaaaaaaaaa. bwaHhhh... hij gaat een enveloppe opsturen zodat ik hem wederom mag opsturen dan gaat apple kijken of het echt foutje apple is.. zo ja dan repareren ze hem , gaat ie naar t-mobile die hem dan weer naar mij toe zal sturen.

Ik zo netjes geen krasje op het apparaat, ben erg benieuwd hoe ik hem ga terug krijgen

DAG 3 zal komen ( hoop ik )
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb vandaag net een iphone 3GS gekocht.
het viel me op dat mijn rechter luisspreker normaal was en mijn linker echt heel zacht was.
hoort dat zo of moet ik terug naar de winkel?
en als ik dat doe krijg ik dan meteen eeen nieuwe?
Reputatie 2
je zit binnen de 8 dagen dus als het goed is krijg je een nieuwe.
en na 1 dag zou ik het zeker eisen.maar het klopt niet dus zou even terug gaan hoor.
Reputatie 2
vraag , bij instelling is de wifi optie niet opgelicht...Dus kan de wifi niet gebruiken.sterker hij doet dus helemaal niets meer..ook een reset gedaan geen resultaat...dit is de zoveelste probleem met de verbinding..weet iemand een oplossing.
Reputatie 3
@Minkey27, het linker boxje is de luidspreker en het rechter boxje is de microfoon. Je hoef je dus geen zorgen te maken dat je toestel defect is.
Reputatie 2
ik heb hier ook echt al een tijd last van..
kan er niet meer op drukken. zwaar vervelend.. maar iemand zei tegen mij dat het zou kunnen omdat je hem ooit hebt laten vallen, dat je dan de wifi eigenlijk stuk hebt gemaakt..
maar ik geloof dat niet, zou kunnen
Reputatie 2
Vond ophttps:// http://www.iphoneclub.nl/forum/f18/iphone-internet/f21/gprs-edge-umts-hsdpa-wi-fi-tethering/27622-geen-verbinding-mogelijk-netwerk.html een stukje over greyed-out wifi, misschien dat dat kan helpen?

Ik heb zelf het probleem dat hij wifi wel vindt, maar met geen enkel netwerk verbinding meer wil maken. Ik heb de reset al geprobeerd, beveiliging van de router verwijderd, maar geen enkel resultaat. Hij blijft de melding geven "geen verbinding mogelijk met netwerk..."
Iemand hier een oplossing voor?