Vraag

iPhone defect/reparatie



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

436 reacties

Reputatie 6
@SweetBabyLove
Vervelend dat je dit probleem ervaart. Ik wil je adviseren om telefonisch contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice (06-24001200). Je wordt dan doorverbonden met de desbetreffende afdeling voor het eventueel ter reparatie aanbieden van je telefoon. Indien je toestel verzekerd is, kun je contact opnemen met je verzekeringsmaatschappij. Heb je ook al gekeken op de Apple iPhone Support website?
Reputatie 2
@Raymond... Heb al dat al gedaan, was ook al opgestuurd, vlg hun niks miss mee. Had ituns helemaal verwijderd van laptop opnieuw geinstaleerd, probeerde almost alles dat men zegt op appel support. Ben nu echt ten einde raad.. 😞
Reputatie 2
@Mictju
Wanneer dit adapter opzet stuk een onderdeel van je pakket is, kun je bellen met de T-mobile Klantenservice en overleggen met de medewerker aan de lijn. Zij kunnen u doorverbinden met een technisch specialist, die u kan helpen met een defect onderdeel.
Reputatie 5
@SweetBabyLove

Het enige wat ik je in deze situatie kan aanraden is om het toestel nogmaals op te sturen. Geef hierbij goed aan waar het defect om gaat, zodat hier ook duidelijk naar gekeken wordt.
Reputatie 2
Hoi, ik heb mijn net nieuwe Iphone4 in kop thee laten vallen....Het is nog niet zeker of ie te repareren is. Mijn abonnement is dus pas net verlengd, is er een regeling/mogelijkheid voor een nieuwe telefoon? (kopen?)
Reputatie 7
@Annick11
Mijn excuses voor de late reactie op je bericht. Deze is er tussendoor geglipt. :(

Je kunt pas gebruik maken van de dienst Early Renewal wanneer je contractvernieuwing is ingegaan.

Indien je geen verzekering hebt afgesloten voor je toestel dan kun je de iPhone ter reparatie aanbieden. Omdat vochtschade niet onder de garantie wordt gerepareerd ontvang je van het reparatiecentrum een prijsopgave. Alleen als jij akkoord gaat met de kosten wordt het toestel gerepareerd of vervangen.
Reputatie 2
Vandaag na reperatie van mijn witte iphone 16gb 3Gs netjes na 8 dagen mijn telefoon opgestuurd gekregen maar hij kon niet gemaakt worden om technische redenen dus ik krijg een nieuw toestel tot mijn verbazing pak ik hem uit en krijg een zwarte opgestuurd ben hier totaal niet blij mee heb toen gekozen voor een witte omdat ik de zwarte echt niet mooi vind ben meteen gaan bellen met de klantenservice maar er valt niks aan te doen want de witte zijn bijna niet meer te krijgen ik vind dit niet netjes en vind dat ik op zijn minst een telefoontje had kunnen krijgen met een voorstel over hoe of wat of evt keuze voor iphone4 nu moet ik nog anderhalf jaar met een telefoon waar ik totaal niet blij mee ben!!Nu wat vinden jullie ervan moet ik hier zomaar accoord mee gaan?
Reputatie 2
Je schrijft dat je nog 1,5 jaar moet met deze telefoon, is dit vanwege je contract? dan is de witte iphone binnen 6 maanden kapot gegaan? Ik zou het niet accepteren. Je hebt toen der tijd bewust gekozen voor een witte. Als die dan nu niet geleverd kan worden zou het wel fatsoenlijk zijn als ze daarover contact met je opnemen, tenslotte is het een productiefout in het toestel geweest neem ik aan anders zouden ze hem niet vervangen voor een nieuw toestel. Is dus een gebrek aan "hun" kant. Dan zoude ze je een ander aanbod moeten doen waarmee je wel "tevreden" bent. Succes iniedergeval
Reputatie 2
nou moet geen anderhalf jaar meer heb hem sinds 7 juli 2010 maar nog hij is zeven maanden oud en ben er dus ook niet tevreden over ga zeker naar hun winkel toe en wil een passende oplossing! Thanx voor je reactie en dat je het ook niet correct vind
Reputatie 6
@debbiemolenaar
Ik zie dat inmiddels het toestel is omgeruild voor de juiste kleur. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 5
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118332]iPhone defect/reparatie (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]