Beantwoord

iPhone deffect

Beste T-mobile,

In oktober 2012 heb ik een iPhone abonnement afgesloten. Nu heb ik sinds een paar dagen een defect aan mijn iPhone. De vergrendelknop werkt niet meer naar behoren en daarnaast geeft de camera paarse vlekken/strepen bij het fotograferen. Ik ben erg zuinig met mijn toestel, aangezien ik 500 euro toestelkosten heb betaald. Ik neem aan dat deze mankementen onder de Apple garantie vallen? Moet ik hiervoor een afspraak maken bij de Apple store of kan dit ook via de plaatselijke T-mobile shop?

Met vriendelijke groet,

Jacqueline
icon

Beste antwoord door Tom 25 juli 2013, 13:47

@JRipzaadx wat balen dat je iPhone defect is! Heb je al eens het toestel gereset en gecheckt of er nieuwe updates zijn?

Je kunt het toestel inderdaad via T-Mobile ter reparatie aanbieden, dit kan via de plaatselijke T-Shop. Zie ook de T-Mobile website voor meer informatie.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@JRipzaadx wat balen dat je iPhone defect is! Heb je al eens het toestel gereset en gecheckt of er nieuwe updates zijn?

Je kunt het toestel inderdaad via T-Mobile ter reparatie aanbieden, dit kan via de plaatselijke T-Shop. Zie ook de T-Mobile website voor meer informatie.

Reageer