Beantwoord

iPhone vervangen

• 12 november 2016
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb mijn iphone 6s drie maanden geleden in de T-mobile shop gekocht. Vanaf dag 2 viel hij al een paar keer per dag uit en loopt hij vast. Ook zit mijn scherm minder recht gemonteerd dan andere Iphone's. Ik vroeg mij af of ik morgen een nieuwe kan krijgen bij de t mobile shop aangezien ik hem een paar maanden terug bij ze heb gekocht.. weet iemand of dat kan?
icon

Beste antwoord door KoenM 14 november 2016, 12:17

Ik heb mijn iphone 6s drie maanden geleden in de T-mobile shop gekocht. Vanaf dag 2 viel hij al een paar keer per dag uit en loopt hij vast. Ook zit mijn scherm minder recht gemonteerd dan andere Iphone's. Ik vroeg mij af of ik morgen een nieuwe kan krijgen bij de t mobile shop aangezien ik hem een paar maanden terug bij ze heb gekocht.. weet iemand of dat kan?

Hoi Loes,

Welkom op het forum!

Je geeft aan dat je deze klachten al een tijdje hebt. Waarom kom je er nu pas mee? Je zult in ieder geval je toestel niet zo maar om kunnen ruilen na drie maanden. Het toestel zal ter reparatie opgestuurd worden. Via DEZE pagina kun je je toestel aanmelden.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hoi Loes,

Welkom op het forum!

Je geeft aan dat je deze klachten al een tijdje hebt. Waarom kom je er nu pas mee? Je zult in ieder geval je toestel niet zo maar om kunnen ruilen na drie maanden. Het toestel zal ter reparatie opgestuurd worden. Via DEZE pagina kun je je toestel aanmelden.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Loes,

Namens de moderators nogmaals welkom op ons forum!

Het antwoord van KoenM klopt helemaal. Wanneer jouw toestel binnen 8 dagen echte kuren vertoont is er nog een mogelijkheid om deze om te ruilen, maar wanneer je dit niet aankaart, kan er helaas niets mee gedaan worden. In jouw geval heb je jouw telefoon op 13 augustus in ontvangst genomen. Jouw toestel moet dan ook via de reguliere manier gerepareerd worden. Hiervoor kun je de link die KoenM je heeft gestuurd, gebruiken.

Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag! We helpen je graag verder bij al je vragen.

Reageer