Beantwoord

iPhone X problemen met T-Mobile

• is een Top Poster
  • 7 reacties
Hallo, sinds ik de iphone x heb ik constant problemen met mijn netwerk. Ik had al eerder contact met jullie opgenomen er werd eerst vermeld dat het een bekend probleem is en dat het onderzocht werd, daarna zeiden ze we doen een netwerk dekking onderzoek en laatst werd ik gebeld dat het toch een probleem is met de iphone x met combinatie Tmobile simkaart. Dit komt door de eerste versie iphone X en is een bekend probleem gaven ze aan, ik kon het gelijk omruilen zeiden ze. Daarna zeiden ze toch weer dat het niet omgeruild kan worden, maar dat het ter reparatie gestuurd moet worden, dan ben ik het toestel 2 a 3 weken kwijt. Erg vervelend dit. Zijn er meer mensen met dit probleem? Zoja, hoe is het opgelost?

Dank je
icon

Beste antwoord door David 20 december 2017, 11:04

Hoi Kips,

Dit is inderdaad een bekend probleem, we helpen je er graag bij verder!

Heb je voor de zekerheid ook al een keer een kruistest geprobeerd, om alles uitgesloten te hebben? Daarnaast wil ik je ook nog even vragen om de netwerkinstellingen te herstellen. Dat kan op deze manier: Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel netwerkinstellingen. Dit heeft ook nog wel eens effect, dus laten we duimen!

Mocht dit allemaal niet werken, stuur mij dan even een privébericht met de volgende informatie: het IMEI-nummer van jouw iPhone, een voorbeeld van het probleem en het tijdstip wat er op dat moment precies gebeurt en welke iOS-versie op jouw telefoon staat. Dan ga ik dit verder voor je oppakken! Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kips,

Dit is inderdaad een bekend probleem, we helpen je er graag bij verder!

Heb je voor de zekerheid ook al een keer een kruistest geprobeerd, om alles uitgesloten te hebben? Daarnaast wil ik je ook nog even vragen om de netwerkinstellingen te herstellen. Dat kan op deze manier: Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel netwerkinstellingen. Dit heeft ook nog wel eens effect, dus laten we duimen!

Mocht dit allemaal niet werken, stuur mij dan even een privébericht met de volgende informatie: het IMEI-nummer van jouw iPhone, een voorbeeld van het probleem en het tijdstip wat er op dat moment precies gebeurt en welke iOS-versie op jouw telefoon staat. Dan ga ik dit verder voor je oppakken! Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Hoi david,

Bedankt voor je reactie!

Wat u had aangegeven had ik al geprobeerd op aanwijzing van de tmobile klantenservice. Ik had vanochtend de telefonische klantenservice gesproken, en zij vroegen me exact dezelfde informatie die je vroeg. Zij hebben het doorgestuurd naar de technische dienst,. Ik stuur u even een prive bericht met mijn mobiele nummer, wellicht kunt u dat nakijken. Dankje!
Vandaag mijn nieuwe iPhone X ontvangen. Nu geen 4G netwerk meer. Netwerkinstellingen herstelt, geen effect. Wat nu? Hier baal ik dus echt van! Nu lees ik alle klachten en vraag me zelf af hoe lang er nodig is om dit op te lossen?
T-mobile laat je totaal barsten. Geen kennis van zaken, en weigeren in te gaan op argumenten. Verschuilen zich achter procedures. Ik heb inmiddels maar elders een abonnement afsloten. Helaas bij Tele 2 dat wordt overgenomen door die flut club. Om gezeur te voorkomen was k zelfs bereid om tijdelijk dubbele lasten te betalen. Het abo bij T-Mobile en bij Tele 2. Het enige dat er dan moet gebeuren is dat T-mobile het nummer vrijgeeft. ZELFS DAT WILLEN ZE NIET!.
Met andere woorden, ik heb een telefoon van 1329 euro en twee abonnementen en kan niet bellen. Wat een waardeloze service.
Vandaag Apple gebeld. Wat een verschil. Zo behulpzaam en netjes. Zij beloven het op te lossen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bruno2006,

Ook jij moet natuurlijk fijn gebruik kunnen maken van jouw gloednieuwe telefoon. Ik kijk daarom graag met je mee!

Kun je me vertellen hoe het gaat als je jouw simkaart in een ander toestel stopt? Heb je dit probleem overal of op specifieke locaties? Staat 4G wel ingeschakeld in de instellingen van het toestel? Heb je alleen problemen met internet of ook met bellen/sms'en?

Een heleboel vragen, maar aan de hand daarvan kan ik je verder helpen! Ik ben benieuwd. :)

@Johnhoogland: Erg jammer om dit te lezen! Ik zie dat wij het probleem niet kunnen oplossen, omdat het probleem in de iPhone zit. Het probleem is te verhelpen door de iPhone om te ruilen/repareren. Aangezien je de iPhone niet via ons hebt aangeschaft kunnen we dit niet als oplossing aanbieden. Je kunt dan inderdaad bij de verkoper of de fabrikant terecht. Hopelijk is het dan snel opgelost!

Reageer