Vraag

iPhone XS garantie onterecht geweigerd

  • 31 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 414 Bekeken

Hallo T-mobile,

 

Ik heb een week geleden een iPhone XS ingeleverd in de shop voor reparatie binnen garantie. FaceID functioneert niet meer, en het toestel reboot op willekeurige momenten. 

 

Als resultaat moet ik nu kiezen tussen reparatie van 686.37 euro of het toestel retour voor 36.30. 

 

Ik heb het toestel (dat nota bene een IP68-certificering draagt) altijd met alle zorgvuldigheid behandeld. Het apparaat is nog maar 8 maanden oud, vrij van beschadigingen, nooit nat geweest of gevallen. 

 

Ik ben het er niet mee eens en wil alsnog een beroep doen op de garantie van dit toestel, en verwacht gewoon een kosteloze reparatie van T-mobile of de fabrikant. 

 

Vriendelijke groet,

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Miuccia    Welkom in de community. Dat is zeker niet leuk allemaal! Heb je de telefoon inmiddels al terug? 
Zelf zou ik even langs een Apple store gaan (Of Amac) 

Is er geen andere schade (bvb water of val schade) valt dit onder garantie. 
Succes en groetjes

 

Reageer