Iphone4 (waterschade) Oplichters!

Ik heb een ernstig probleem met t-mobile. Ik heb in December 2010 een iphone 4 gekocht. Deze telefoon begon al zeer snel mankementen te vertonen.En ben vervolgens naar de t-mobile shop gegaan in Den Bosch. Daar heb ik mijn telefoon afgegeven voor reparatie en naar 2 a 3 weken wachten kwam het bericht terug dat er waterschade in is aangetroffen dit is echter onmogelijk omdat ik altijd zeer netjes met me telefoon om ga en omdat ik nooit buiten fiets in de regen of iets dergelijks. Ik moet nu volgens t-mobile 220+- euro betalen waar ik het dus totaal niet mee eens ben voor een toestel wat pas een KLEIN half jaartje oud is en correct is gebruikt. Ik ben constant aan het bellen heb ook al een klachten brief gestuurd heb te t-mobile shop bezocht maar niks werkt. Bij de t-mobile shop gaven ze zelf aan dat waterschade ook kan komen van transparantie van je huid dit vond ik dus helemaal belachelijk moet ik mijn telefoon in een glazen vacium kast zetten dan?

PS voor anderen die zelfde soort probleem hebben zie KASSA vara en mensen met zelfde soort probleem waar het meschien wel opgelost is hoe hebben jullie dat dan gedaan want bij mij willen ze niet mee werken.

Tmobile is verantwoordelijk voor een deugdelijk product!!!
Tmobile moet klachten beter onder handen nemen
enz enz.

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 6
Younesbic welkom het is bekend dat de iphone4 nog al gauw met waterschade word geconfronteerd dat komt omdat apple een apparaat in de telefoon heeft zitten dat verkleurd hier kan t-mobile niks aan doen dat is door apple er in gemaakt t mobile geef je wel de mogelijkheid om naar een onafhankelijke erkend reperatie bedrijf te gaan om het opnieuw te laten keuren als dat bedrijf zeg dat er geen waterschade is word het alsnog door t mobile gerepareerd neem daarvoor contact op als je dat wil,,,,, maar blijf rustig deze mensen kunnen er ook niks aan doen zoals je kan lezen wel zou ik je willen vragen te laten weten hoe het afgelopen is groet en succes arie
Beste Arie61

Second opinion noemen ze dat!! wat is een second opinion denk daar is even goed overna !!!! een second opinion moet door een onafhankelijk bedrijf uitgevoerd worden die totaal geen zaken doet met t-mobile! Als je second opinion aanvraagt bij t-mobile word het door het zelfde bedrijf nagekeken welicht door een andere afdeling maar het is en blijft het zelfde bedrijf!! in mijn ogen geen second opinion!!! en in de ogen van nog meer consumenten ook geen second opinion.

Tevens die strips die moeten verkleuren binnen je iphone kloppen in meeste gevallen ook niet zie kassa vara waar velen gevalen bekend zijn.

Zie link van de officiele site van kassa.

[url=http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/?tx_varakassamedia]Afspeelpagina
Reputatie 5
@Younesbic
Als je de iPhone4 aanbiedt voor een second opion dan gaat het toestel weer naar DynaFix. Echter zal je toestel dan door een andere monteur nagekeken worden en als deze concludeert dat het geen vochtschade is dan wordt je toestel gerepareerd onder de garantievoorwaarden. De second opinion wordt dus door een onafhankelijke monteur uitgevoerd.
Ik begrijp wat u bedoeld maar dat vind ik persoonlijk geen second opinion als het door een zelfde bedrijf na gekeken word.
Reputatie 6
Badge +12
@Younesbic.

Kan je hem niet aanbieden bij Apple zelf ?
beste dave

dat is een goed idee maar dan maak ik kosten die ik eigenlijk niet hoef te maken vind ik. want apple gaat het echt niet gratis na kijken denk ik.
@Younesbic

Je kan anders naar solid vision gaan voor een second opinion?
Daar deed T-mobile eerst zaken mee, maar t-mobile is onlangs over gestapt naar DynaFix~

Succes!
Reputatie 6
Badge +12
@Younesbic,

Dan zou je aan APPLE moeten vragen of ze precies kunnen vertellen wat er nu aan de hand was.
En als blijkt dat er helemaal geen waterschade etc is dat T-mobile de kassa mag opendoen 😃
ik begrijp wat je bedoeld dave maar dit is toch eigenlijk nu de omgekeerde wereld?

je moet eerst betalen en gaan bewijzen dat hun fout zitten voor je geld terug krijgt of je toestel gerepareerd wordt.

Maar ja toch bedankt voor je reactie 😉
Reputatie 2
Lees dit persbericht even goed door....

Persberichten: T-Mobile > Het bedrijf > Pers

Daar staat onder andere dat als er vochtschade wordt geconstateerd puur en alleen op basis van verkleuring van de indicatoren, TMobile de reparatie voor haar rekening zal nemen.

Tevens staat er te lezen dat een Second Opinion door een ANDER bedrijf kan plaatsvinden, dus lijkt het mij sterk en niet correct dat hetzelfde bedrijf welke eerder vochtschade heeft geconstateerd ook de Second Opinion gaat uitvoeren.

Mocht e.e.a. problemen blijven geven kan er misschien wederom aandacht gevraagd worden door Kassa of Radar.......
Reputatie 5
@Younesbic

In eerste instantie zou ik je willen vragen om het persbericht vanuit T-Mobile omtrent de reactie op de uitzending van Kassa dat Pikkepoelie heeft geplaatst even goed door te lezen. Hierin staat beschreven dat T-Mobile de garantievoorwaarden vanuit Apple al heeft versoepelt zodat er meer toestellen met vochtschade kunnen worden gerepareerd.

Je kunt altijd een second opinion aanvragen en dit hoeft niet bij het reparatiecentrum waarmee T-Mobile werkt te gebeuren. Je kunt je toestel aanmelden voor een second opinion bij ieder gewenst erkend reparatiebedrijf. Wanneer zij constateren dat er geen vochtschade in het toestel zit zal T-Mobile de kosten van de reparatie op haar nemen.