Vraag

Is dit wel mijn telefoon, na reparatie?

• 10 juli 2017
  • 8 reacties
  • 382 Bekeken

Wij hebben op 27-06-2017 onze Iphone 6 aangeboden, via de T-Mobile winkel voor een reparatie. Het microfoontje viel af en toe weg en er zaten hele lichte strepen in het scherm. De medewerkster van de T-Mobile winkel dacht meteen aan een software fout. Ze heeft foto's genomen van het toestel en het opgestuurd. Wij hebben de bevestiging ontvangen, en op 04-07-2017 een prijsopgaaf ontvangen. Daar stond in geschreven dat de reparatie niet onder de garantie viel en dat wij konden kiezen voor drie optie's. Bijgaand was een foto meegestuurd van het toestel. Tot onze verbazing was dit toestel helemaal krom, wat die van ons dus duidelijk niet was. Op ons toestel zit een duidelijk kenmerk waardoor wij zouden kunnen zien of het onze IPhone is. Wij hebben gevraagd of ze een foto kunnen sturen van de achterkant van het toestel. Ook heeft de medewerkster van de T-Mobile winkel nog een mail gestuurd om door te geven dat het niet het juiste toestel is. Wij hebben verschillende mails gestuurd en tot op heden nog geen reactie ontvangen. Als de prijsopgaaf die wij gekregen hebben voor dit toestel is klopt het dus niet. Wij kunnen helaas op geen enkele manier met de reparatie afdeling in contact komen.

8 reacties

Is er iemand die weet op wat voor manier wij stappen kunnen ondernemen zodat wij wel een reactie krijgen. Inmiddels hebben wij wel een herhaling van de prijsopgaaf ontvangen, maar die is hetzelfde als de vorige. De foto is inmiddels niet meer terug te vinden via de mailtjes maar die hebben we nog wel ergens anders bewaard.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Yeddah,

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wilt over de situatie. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen heb ik contact opgenomen met de desbetreffende T-Mobile Shop.

Zij geven aan dat ze jouw klacht hebben geescaleerd naar Dynafix en dat ze een reactie afwachten. Ze zijn er dus mee bezig. Zodra onze collega's in de T-Mobile Shop een reactie krijgen zullen ze je hierover informeren. We zullen het dus nog even moeten afwachten.

Als jij nieuwe informatie hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Hallo Issam, hartelijk dank voor je actie. Zodra ik iets hoor laat ik het weten.
Reputatie 6
Badge +16
Goedemorgen Yeddah,

Ik heb vanochtend weer even gebeld met de T-Mobile Shop waar je jouw toestel hebt aangeboden. Zij geven aan dat het inmiddels is opgelost!

Klopt het het dat je hierover bent geïnformeerd? Ik ben in ieder geval blij dat er een oplossing klaar staat, zodat jij snel weer kan genieten van je iPhone. 😃
Goedemiddag Issam,

Wij zijn bij de T-Mobile Shop geweest en, als het goed is krijgen wij een ander toestel. Zodra alles geregeld is laat ik het weten.

Nogmaals dank 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Yeddah,

Super! Bedankt voor je update. 🙂
Goedemorgen Issam,

Het is een beetje een (ver)late reactie geworden i.v.m. de vakantie. Het probleem is opgelost, en ik heb een ander toestel gekregen van T-Mobile. Prima geregeld en bijzonder tevreden over de medewerkers en de service van de T-Mobile shop. :)
Nogmaals mijn dank !

ps. ik heb opnieuw een account aan moeten maken voor het forum. Mijn oude naam werkte niet meer??
Reputatie 6
Badge +16
Hey Yeddah,

Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost. Bedankt voor je terugkoppeling. :)

Graag gedaan hoor. Je weet ons te vinden als je in de toekomst weer een vraag hebt!

Ik zie dat je een nieuw 06-nummer hebt, dus ook een nieuw My T-Mobile account. Hierdoor heb je ook een nieuw forum account. Dat is de reden dat je niet meer op je oude account in kan loggen.

Reageer