Vraag

Is dynafix betrouwbaar?

• 26 september 2020
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Hallo,

Vanmiddag heb ik mijn telefoon opgehaald bij de tmobile store na reparatie. De iPhone X was random uitgevallen en deed niks meer. Ik kon hem vanmiddag ophalen en het scherm ging in de winkel gewoon aan. Net wilde ik mijn telefoon configureren maar nu blijkt touchscreen niet te werken. Dit is erg vervelend want ik heb deze telefoon ontzettend hard nodig. Ik ben hem al een hele tijd kwijt geweest en verwacht de telefoon dan gerepareerd terug of desnoods een nieuwe ivm consumentrecht. 

hoe wordt dit opgelost? Ik heb mijn telefoon nodig voor werk en verbouwing. 

1 reactie

@Maximedk , Ik snap je vraag niet helemaal, “ is dynafix betrouwbaar?”

Is gewoon een normaal bedrijf waar ook wel eens wat mis gaat en ze bestaan al heel veel jaren dus zo slecht doen ze het schijnbaar niet.

Wat betreft je probleem, dit komt vaker voor, al een fabrieks-reset gedaan?

Werkt het dan nog niet zal die terug moeten om het probleem te verhelpen en ben je hem weer een poosje kwijt.

Je zal zelf voor een vervangend toestel moeten zorgen tot die het weer doet, als een toestel zo belangrijk is voor je had je het goede abonement moeten afsluiten met toestel vervanging tijdens dit soort problemen, en dat kost ook wel wat extra, weet niet of TM dit wel aanbied, misschien bij zakelijk.

En consumenten recht zegt niet dat je recht hebt op een nieuw toestel, je hebt recht op een deugdelijk product en dat de verkoper deze kosteloos moet (laten) herstellen in een redelijke termijn, is die niet meer te herstellen kan een nieuw toestel de oplossing zijn.

Reageer