IZEPLAY

• 8 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Ik heb een unlimited abonnement bij T-Mobile. Ik zag de hele tijd dat er geld afgeschreven werd afgezien van mijn abonnement. Ik zag er niks geks achter vooral omdat ik in het buitenland was geweest. Ik klikte voor meer informatie waarom er geld werd afgeschreven maar er stond alleen 'Mobiele kosten'. Dus ik ging er vanuit dat er iets was in het buitenland. Maar hier in Nederland wordt er elke week geld afgeschreven. Ik besluit dan pas te bellen voor meer informatie. De eerste mevrouw die mij 'hielp' zei dat ik over mijn bel abonnement ben gegaan terwijl ik haar duidelijk aangaf dat ik een unlimited abonnement heb. Zij wist het beter en zei dat ik een 120 minuten bel abonnement heb. Verder geen uitleg niks. Ik besluit het hier niet bij te laten zitten en bel de tweede mevrouw. Zij snapte tenminste dat ik een onbeperkt abonnement had. Mevrouw zei dat ik waarschijnlijk een ringtone had gedownload en kon mij niet verder helpen omdat het op mijn sim-kaart is gebeurd. Het was dus mijn schuld. Ik ben het internet afgegaan en kwam op de echte crimineel en dader! 'IZEPLAY' nog NOOIT van gehoord, maar geloof het of niet ik had daar een abonnement op dat via T-Mobile ging? Vijf euro per week. Hoe kon T-Mobile dit niet weten? Hoe konden jullie mij niet helpen. Ik heb het internet afgezocht en moest het abonnement afzeggen. Maar er was al twintig euro afgeschreven voor iets wat ik niet gebruikt heb. Het is misschien maar twintig euro maar ik was hier niet in meegegaan. Ik heb gelezen dat T-Mobile hier niet verantwoordlijk voor zou zijn, maar het is via T-Mobile afgeschreven en ik wil het geld terug! Hoe kan ik het geld terug krijgen? En vertel me niet dat jullie er 'helaas' niks aan kunnen doen. Het wordt via jullie in rekening gebracht! Dit heet oplichterij! Ik heb op geen ENKELE knop gedrukt waarmee ik akkoord ging met een abonnement!

2 reacties

Ik ontvang graag antwoord!
Reputatie 7
Badge +18
Beste Vivienne,

Helaas ben je niet de enige die dit overkomt. Zodra je extra bedragen bij je incasso ziet is het verstandig meteen je factuur te bekijken in Mijn T-Mobile zodat je meteen kunt ingrijpen als je betaalt voor een dienst waar je je nooit op geabonneerd hebt.

In dit sticky topic kun je lezen hoe je deze diensten permanent kunt blokkeren en ook hoe je de volgens jou onterecht geïncasseerde kosten kunt terug vragen.

Laat even weten of je hiermee vooruit kunt.

Groet, Folkert

Reageer