Beantwoord

Kan niet bellen en foto's/video's maken.

• 24 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 2292 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een paar problemen met mijn iPhone 7.

Ten eerste kan ik niet meer bellen. Als ik iemand bel of gebeld wordt, hoort diegene mij niet en ik hen niet. Ook hoor ik geen kiestoon. Het geluid en microfoon van mijn toestel werken wel nog gewoon hoe het moet, alleen niet met bellen. Dit is heel vervelend, want ik zou graag bereikbaar zijn.

Ten tweede kan ik met de foto app geen foto's en video's maken. Als ik een foto maak reageert hij niet of 10 seconden later pas en als ik een video wil maken, blijft het scherm gewoon staan. Alleen op Snapchat kan ik foto's maken.
Het beeld is ook niet zwart en Snapchat werkt wel nog, dus de camera is niet kapot.

Daarom ga ik ervanuit dat het software problemen zijn.

Wat ik al heb geprobeerd:

- Software update
-Korte reset 3x

Bij beide gevallen was het probleem voor een paar uur verholpen, maar daarna was het weer gewoon terug.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
icon

Beste antwoord door Folkert 25 oktober 2018, 10:34

Ik vrees dat je nu de telefoon toch zult moeten laten repareren. Hopelijk is ie nog geen 2 jaar oud zodat je garantie hebt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Alles valt onder garantie binnen 2 jaar na aankoop tenzij duidelijk blijkt dat je zelf iets kapot gemaakt hebt door bijvoorbeeld val- of waterschade. Ook door vochtschade kan de garantie vervallen indien de telefoon niet waterdicht is. Verder moet de software origineel van Apple zijn, geen zogenaamde "jailbreak" dus.

Ik zou zeggen: snel naar de winkel ermee...
Ik heb hem in december 2 jaar. Wat valt allemaal onder de garantie dan?
Reputatie 7
Badge +18
Ik vrees dat je nu de telefoon toch zult moeten laten repareren. Hopelijk is ie nog geen 2 jaar oud zodat je garantie hebt.
Kan iemand mij astublieft helpen? Het is zeer vervelend...
Nu krijg ik ook nog de melding “geen simkaart” die er natuurlihk wel in zit en waar ik nooit problemen mee gehad heb.

Reageer