Beantwoord

Kapot toestel ontvangen

• 9 februari 2021
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Ik heb een paar dagen geleden mijn Samsung S21.plus ontvangen. Na alles op de telefoon te zetten,merkte ik dat het toestel al raar deed.

Na een paar keer alles opnieuw geinstalleerd te hebben, ben ik van mening dat het toestel niet goed is.

Hij sluit apps automatisch( ook al ben je ermee bezig) of de telefoon start ineens opnieuw op. Vingerafdrukscanner werkt niet goed, face unlock werkt niet goed. En zo nog wat issues.

Ik vind dat absoluut niet kunnen van een €1000 toestel. En al helemaal niet nadat Tmobile eerder een fout had gemaakt door een verkeerde kleur te leveren.

Hoe kan ik regelen dat Tmobile het toestel wederom omruilt naar een andere? Desnoods een ander merk, want dit is belachelijk.

icon

Beste antwoord door Hajar 9 februari 2021, 14:01

Hi @badeentje 

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken. Die gaat je verder helpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Ja klopt. Vanmorgen gebeld en word nieuwe geleverd.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @badeentje 

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken. Die gaat je verder helpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Reageer