Beantwoord

Klacht betreft reparatie Samsung Galaxy S6

• 11 september 2016
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Ik wil een klacht indienen betreft mijn reparatie van mijn Samsung S6:
Voor het opsturen heb ik met de klantenservice gebeld,
13-08-2016 met de vraag of mijn toestel voor 28-08-2016 gerepareerd thuis zou zijn. Tijdens dit gesprek is bevestigd dat hij klaar zou zijn voor dat ik op vakantie zou gaan (28-08-2016).
zodoende het toestel op reparatie gestuurd zoals mij is uitgelegd aan de telefoon. toestel opgehaald, bericht gekregen dat het toestel in ontvangst is genomen.
(20-08-2016) Na een week wachten geen gehoor over mijn toestel Dr. mobile(Samsung) gebeld, hier de vraag of het toestel nog op tijd terug was, ja het was op tijd terug.
23-08-2016 weer de gebeld Dr. Mobile (Samsung) zelfde vraag is het toestel op tijd terug. krijg ik hier te horen dat het toestel niet op tijd terug is en dat ik verder contact op moest nemen met de klantenservice van Dynafix (€0,45 p.m. x 35 Minuten) Ik dit gedaan het toestel was het wachten op reparatie hij zou niet op tijd terug zijn.
toestel is uiteindelijk 05-09-2016 pas terug gestuurd geworden.
icon

Beste antwoord door Sam- 13 september 2016, 16:30

D99d,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Wat balen dat je toestel defect is. Wat was er aan de hand? Ik kan me goed voorstellen dat 'm zo snel mogelijk terug wilt hebben.

Het reparatiecentrum doet er alles aan om jouw toestel zo snel mogelijk gerepareerd te hebben. Doorgaans worden de reparaties binnen 14 dagen afgeronde. De verwachting dat je 'm op 28 augustus weer binnen zou hebben was vrij aannemelijk. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er bijvoorbeeld gewacht moet worden op een onderdeel dat vervangen moet worden. Hierdoor kan er een vertraging ontstaan. Onze excuses dat we de verkeerde verwachtingen bij je hebben gecreëerd.

Ben je inmiddels terug van vakantie? Heb je het naar je zin gehad? Als je verder nog vragen, verzoeken of suggesties hebt dan horen we het graag van je. We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
D99d,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Wat balen dat je toestel defect is. Wat was er aan de hand? Ik kan me goed voorstellen dat 'm zo snel mogelijk terug wilt hebben.

Het reparatiecentrum doet er alles aan om jouw toestel zo snel mogelijk gerepareerd te hebben. Doorgaans worden de reparaties binnen 14 dagen afgeronde. De verwachting dat je 'm op 28 augustus weer binnen zou hebben was vrij aannemelijk. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er bijvoorbeeld gewacht moet worden op een onderdeel dat vervangen moet worden. Hierdoor kan er een vertraging ontstaan. Onze excuses dat we de verkeerde verwachtingen bij je hebben gecreëerd.

Ben je inmiddels terug van vakantie? Heb je het naar je zin gehad? Als je verder nog vragen, verzoeken of suggesties hebt dan horen we het graag van je. We staan voor je klaar!

Reageer