Beantwoord

Klacht! iPhone gerepareerd; hierna weer zelfde defect!

Vandaag 2 keer gebeld met klantenservice. 1e Mevrouw Trea; wilde wat onderzoek doen naar evt. coulance regeling. 2e keer moest ik terugbellen ivm drukte en kreeg ik Sjaak de Winter aan de lijn, die zeer kortaf was en herhaaldelijk wist te vertellen, dat eea buiten de garantietermijn lag (dat wist en zei ik zelf ook al div. keren... pff).

Situatie:
21-12-2014: aankoop Iphone 4s EUR 608,00 bij T-Mobile
04-06-2014: wifi knop kan niet meer aangezet worden, wordt gerepareerd. Prima! (binnen gar.termijn)
31-10-2014: aankoop LG G2 bij T-mobile met 2-jarig abonnement.
Iphone wordt in de kast gelegd (dus na rep. nog 4 mnd gebruikt!)
25-08-2015: Dochter wilt nu de iphone gaan gebruiken voor de brugklas.
Wifi knop werkt weer niet!!!!! Nb.: gerepareerd op 4-6-2014!

T-mobile,
Wat kunt u hieraan doen?
U repareert het toestel op 4-6-14 netjes (viel binnen gar.termijn).
Vervolgens wordt de Iphone na 4 mnd niet meer gebruikt, en willen we hem nu weer gaan gebruiken (ja inderdaad na de gar.termijn), en werkt wifi-knop wederom niet.

Daar ik vanmorgen zeer kortaf werd behandeld door uw collega Sjaak de Winter, probeer ik mijn klacht op deze manier kenbaar te maken.

Kan T-mobile hier nog iets aan doen? Eigenlijk is de gedane reparatie op 14-6-14 dus ook niet goed gegaan, als die na 1 jaartje weer niet werkt .... Nb.: het gaat om een Iphone van EUR 608,00, daar mag je toch wel een langere levensduur van verwachten.

Graag hoor ik van u.

Gr. Claudia Sampers
icon

Beste antwoord door Amy 29 augustus 2015, 12:56

Hi Claudia,

Ik snap dat dit een erg vervelende situatie is! Ik zie dat Trea je gelukkig nog heeft teruggebeld. Heeft ze al je vragen kunnen beantwoorden? Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn dan weet je ons te vinden! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Claudia,

Ik snap dat dit een erg vervelende situatie is! Ik zie dat Trea je gelukkig nog heeft teruggebeld. Heeft ze al je vragen kunnen beantwoorden? Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer