Vraag

Klacht: iPhone X opnieuw omgeruild door Dynafix

  • 5 mei 2020
  • 9 reacties
  • 872 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 6 reacties

Afgelopen maand heb ik mijn iPhone X  binnen de garantietermijn in navolging van de reparatieprocedure van T-Mobile opgestuurd naar Dr. Mobile. Net als vorige keer (zie dit topic) heb ik een refurbished toestel teruggekregen, in plaats van een nieuw toestel (zoals ik onder het Nederlandse consumentenrecht zou mogen verwachten, zie ook deze uitspraak). Hoe gaan we dit oplossen?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ShutUp 

Ik heb je klacht doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan je klacht in behandeling nemen zullen ook contact met je opzoeken. 

Dag @Hajar,

Inmiddels is het negen dagen geleden dat ik mijn klacht bekend heb gemaakt via dit forum en een week geleden dat ik namens jou een reactie kreeg van T-Mobile, maar nog steeds is er geen schot in de zaak gekomen. Je collega’s (of specialisten zoals jij ze noemt) hebben nog steeds geen contact opgenomen en ik zit hier nog steeds met een zogeheten “replacement device”.

Je kan je daarom dan waarschijnlijk ook wel voorstelen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben in de “service” van T-Mobile. Juridisch is het klip en klaar wat de verplichtingen van T-Mobile in dezen zijn, maar in plaats van tijdig verantwoordelijkheid te nemen en met een oplossing te komen, lijkt het nu alsof er voor wordt gekozen om de kop in het zand te steken.  

Daarom van mijn kant de volgende vragen:

  • Waarom kiest T-Mobile er niet voor om verantwoordelijkheid te nemen, maar wordt de kop in het zand gestoken?
  • Op welke termijn kan ik alsnog een passende oplossing verwachten?

Graag per ommegaande reactie.

 

Hartelijke groet,

Wim

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Wim,

Wij doen altijd ons best om zo goed mogelijk met de klant mee te denken en voor oplossingen te zoeken. Ik heb je nu ook een privébericht gestuurd waarin ik om wat gegevens vraag om het verder op te pakken. 

Hi Wim,

Wij doen altijd ons best om zo goed mogelijk met de klant mee te denken en voor oplossingen te zoeken. Ik heb je nu ook een privébericht gestuurd waarin ik om wat gegevens vraag om het verder op te pakken. 

Dag Hajar,

Ik zou graag willen geloven dat jullie altijd je best doen om zo goed mogelijk met de klant mee te denken en oplossingen te zoeken, maar dit is inmiddels al de tweede keer dat ik na zeven dagen niks heb gehoord van de kant van T-Mobile. Tussen beloftes vanuit T-Mobile en realiteit zit een verschil van dag en nacht zal ik maar zeggen. Ik ga er daarom gemakshalve maar vanuit dat T-Mobile geen passende oplossing kan en/of wil bieden en zie mij daarom genoodzaakt om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik heb je hierover inmiddels ook een privébericht gestuurd met alle benodigde informatie. 

 

Groet,

Wim

Dag Hajar,

We zijn inmiddels bijna drie weken verder en ik heb helaas niks meer van jou of je collega’s vernomen, ondanks je belofte via een privébericht dat dit toch echt zou gebeuren. Wanneer wordt er alsnog contact met mij opgenomen?

Hartelijke groet,

Wim

Beste Hajar en andere T-Mobile-medewerkers,

Op 5 mei ben ik dit topic gestart en we zijn inmiddels 10 weken(!) verder en er is nog steeds geen oplossing of ook maar aanzet tot een oplossing gekomen. Wanneer gaan we alsnog tot een oplossing komen?

Hartelijke groet,

Wim

Reputatie 7
Badge +20

Hi Wim,

Ik begrijp je reactie helemaal en heb nogmaals gereageerd op je privébericht. 

Dag Hajar,

Weet je inmiddels al meer?

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Reageer