Beantwoord

Klacht over afwikkeling claim

• 10 september 2019
  • 1 reactie
  • 1770 Bekeken

Beste leidinggevende van Chubb,

Ik begin bij het begin, heb een aantal weken mijn eerste claim ingediend bij jullie (telefonisch). Ik ontdekte op een middag een scherp randje boven aan mijn scherm. Ik heb met jullie gebeld en eerlijk mijn verhaal verteld en gezegd dat ik de schade nu pas ontdek. De vraag richting mij was of ik hem op die dag had laten vallen, mijn antwoord was nee, wel gaf ik aan dat hij in de afgelopen tijd wel eens uit mijn handen was gegleden.

Claim wordt afgewezen, omdat er geen duidelijke aanleiding is voor een val of stoot schade, hoe dan???? Prima, je gaat een klacht indienen om dit probleem opgelost te krijgen, je bent toch ‘verzekerd’ voor dit soort dingetjes. Ik voel mij zeer zwaar opgelicht en mijn eerlijkheid wordt bestraft! Er zijn heel veel mensen die ik hoor klagen over het beleid wat Chubb door voert! Ga eens de mensen helpen met hen claim en los de problemen van jullie klanten op! Na mijn klacht afgehandeld te hebben vanuit Chubb, wordt de klacht ongegrond verklaard, zo vervelend dat jullie deze macht hebben en de mensen gewoon laten stikken met een kapot toestel, waar je denkt voor verzekerd te zijn!

Ik verwacht dat Chubb zich gaat richten op een oplossing voor mij, mij als klant netjes en correct gaat helpen met de problemen die ik op dit moment met mijn Toestel heb!

- Buiten deze mail om naar het management van Chubb ga ik mijn beklag ook doen op het T-mobile forum.

- Ook klachtencompas komt mijn beklag op te staan!

Chubb, los het gewoon op voor mij!

Groet,

Rico de Haan

** dit is wat ik in mijn vervolg klacht heb gezet naar Chubb**
icon

Beste antwoord door David 11 september 2019, 10:47

Hi Rico,

Erg balen dat jouw toestel beschadigd is en jouw claim wordt afgewezen. Wij kunnen zelf niets veranderen aan de uitspraak van Chubb over jouw claim, dus voor meer informatie en een oplossing zul je echt bij Chubb moeten zijn.

Als je het uiteindelijk niet eens bent met de uitkomst die Chubb biedt, dan kun je contact opnemen met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Zij kunnen je dan verder helpen met jouw klacht.

Mocht er nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rico,

Erg balen dat jouw toestel beschadigd is en jouw claim wordt afgewezen. Wij kunnen zelf niets veranderen aan de uitspraak van Chubb over jouw claim, dus voor meer informatie en een oplossing zul je echt bij Chubb moeten zijn.

Als je het uiteindelijk niet eens bent met de uitkomst die Chubb biedt, dan kun je contact opnemen met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Zij kunnen je dan verder helpen met jouw klacht.

Mocht er nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!

Reageer