Beantwoord

Klacht over Chubb verzekering

• 7 januari 2018
  • 4 reacties
  • 5088 Bekeken

Vier maanden terug heb ik ervoor gekozen om een abonnement te nemen met een Samsung 8. Aangezien ik eerder slechte ervaringen heb gehad met toestelverzekeringen was ik niet van plan om dit toestel te verzekeren. De t mobile medewerker drong aan vertelde erbij dat ALLE schade vergoed zouden worden. Na een lange discussie heeft de medewerker mij overtuigd en heb ik een Chubb verzekering afgesloten. Een paar dagen terug had ik mijn telefoon uit mijn zak gehaald en zag ik tot mijn verbazing een barst in mijn scherm. Voor zover ik weet heb ik mijn telefoon niet laten vallen en ben ik nergens tegen aan gebotst. Ik ben vervolgens naar de t mobile winkel gegaan om mijn toestel te laten repareren door middel van mijn chubb verzekering. De medewerker gaf aan dat het niet vergoed wordt omdat het niet bekend is waardoor de schade is gekomen. De eigen t mobile medewerker gaf aan dat ik had moeten liegen en er nu niks meer gedaan kan worden.
Waarom wordt mij een verzekering aangesmeerd waar ik einde van de dag niks aan heb? En mij wordt aangeraden door de t mobile medewerkers om voortaan te liegen over de schadeoorzaak. Ik vind dit belachelijk en zal dan ook nooit meer met t mobile verder gaan. Voor mij was dit de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt en zal t mobile ook zeker bij iedereen afraden

Groet,

John Tenorio
icon

Beste antwoord door Sam- 8 januari 2018, 12:18

Hey Johnteno,

Ik begrijp goed dat je hier niet blij mee bent.

Onze collega's in de T-Mobile Shop hadden er waarschijnlijk een goede bedoeling bij, maar dat neemt niet weg dat dit geen correct advies is. Ik zal uiteraard de feedback doorzetten naar onze collega's in de T-Mobile Shop!

Omdat wij - T-Mobile - de reparatieverzoeken niet in behandeling nemen wil ik je vragen om direct contact op te nemen met CHUBB. Wellicht dat je in het gesprek met hen tot een oplossing kan komen. Op onze website vind je de contactgegevens van de verzekeraar. Ik ben ervan overtuigd dat als je de situatie uitlegt ze met een passende oplossing zullen komen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hey Johnteno,

Ik begrijp goed dat je hier niet blij mee bent.

Onze collega's in de T-Mobile Shop hadden er waarschijnlijk een goede bedoeling bij, maar dat neemt niet weg dat dit geen correct advies is. Ik zal uiteraard de feedback doorzetten naar onze collega's in de T-Mobile Shop!

Omdat wij - T-Mobile - de reparatieverzoeken niet in behandeling nemen wil ik je vragen om direct contact op te nemen met CHUBB. Wellicht dat je in het gesprek met hen tot een oplossing kan komen. Op onze website vind je de contactgegevens van de verzekeraar. Ik ben ervan overtuigd dat als je de situatie uitlegt ze met een passende oplossing zullen komen.
Hoi John,

Ik zal je is een grap vertellen.
Ik had me iphone laten ruilen voor andere omdat me touchscreen het niet goed deed. Een maand later telefoon laten vallen scherm stuk. Ik vezekering gebeld stond ie niet verzekerd omdat de omruil niet doorgegeven was, wat ik begrijp. Vervolgens werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Nou heb ik vorige week dinsdag me telefoon op laten halen door hun en je raad het waarschijnlijk al ben een week verder maar heb me telefoon nog niet terug. Terwijl alleen me scherm stuk was. Een paar dagen voor ik hem op stuurde heb ik em helemaal na laten kijken maar daar konden ze niks anders vinden wat stuk was. Maar bij Chubb hebben ze wel weer iets gevonden. Mij is ook nooit verteld dat er een eigen bijdragen is. Als me telefoon wordt afgeleverd ben ik in totaal 219 kwijt aan me telefoon en ben hem een week kwijt. Terwijl als ik hem bij Apple store had laten maken had het me 189 gekost en had ik me telefoon binnen een uur terug. Dus die vezekering slaat nergens op.

Groetjes
Hier ook problemen met die chubb alleen schermschade telefoon werkt verder prima en ineens te horen gekregen 65 euro te betalen bij aflevering van vervangend telefoon ik neem geen genoegen met een vervanging alleen het scherm is stuk ik betaal toch elke maand val en stootnschade verzekering ik ben niet gek maar t-mobile kan niet helpen omdat ze alleen de aanbieders zijn ik ben al jaren en jaren klant maar dit is belachelijk
@Mirandje81

Je hebt hierover al een eigen topic geopend, het is niet de bedoeling dat je vervolgens in meerdere topics je onvrede uit over hetzelfde. Dat wordt hier gezien als spammen. Kun je daar rekening mee houden? Bij voorbaat dank.

Dit topic gaat op slot.