Beantwoord

Klacht over claim bij verzekering

• 11 juli 2017
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Dus ik heb zaterdag een claim ingediend bij de verzekeringmaatschappij en zit nog steeds te wachten op antwoord van mijn claim en dan zijn we al op de 2e werkdag had gister al gebeld en werd er gezegd voor vanavond 8 uur heeft u een mail nooit gehad heb een klacht gemaild vandaag ook nog niks van gehoord ik vind jammer dat jullie ze zo aanraden en dan zo positief over ze praten als ik een telefoon koop en als je nodig heb dat het niet helemaal klopt wat me verteld is maar wat kan ik hier dus nog aan doen? want ik leen nu een telefoon
icon

Beste antwoord door David 11 juli 2017, 16:09

Hey Captain Cola,

Zonde dat je op dit moment een mindere ervaring hebt met de verzekeraar! :S

In ons systeem zie ik dat je vanochtend ook gechat hebt met mijn collega Maureen. Zij heeft voor jou direct een mail verstuurd naar de verzekeraar, zodat dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Ik reken er dan ook op dat dit alsnog heel snel gaat gebeuren!

Als er iets is waar wij je in de tussentijd bij kunnen helpen, laat dan gerust een bericht voor ons achter!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Captain Cola,

Zonde dat je op dit moment een mindere ervaring hebt met de verzekeraar! :S

In ons systeem zie ik dat je vanochtend ook gechat hebt met mijn collega Maureen. Zij heeft voor jou direct een mail verstuurd naar de verzekeraar, zodat dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Ik reken er dan ook op dat dit alsnog heel snel gaat gebeuren!

Als er iets is waar wij je in de tussentijd bij kunnen helpen, laat dan gerust een bericht voor ons achter!

Dinsdag 22 Oktober is mijn telefoon opgehaald voor reparatie. Ik heb nu meer dan week nog niks gehoord.

Als ik na de klantenservice bel krijg steeds het zelfde verhaal: je toestel staat nog bij logistieke afdeling de oorzaak dat hij daar al week staat word mij niet verteld en zeggen weten niet waarom.  

Via verschilde medewerkers heb ik te horen gekregen dat de verzekering dit expres doet zodat mensen geen claims meer indienen.

Op website zet T-mobile nog snelle reparatie binnen 24 uur weer bereikbaar. Dit is misleiding en eis ook dat T-Mobile dat van hun site afhaald.

Ik heb aangegeven dat ik mij. Toestel nodig heb en binnen 24 uur weer terug wil. En zal ik later een de claim weer indienen.  

Reputatie 7
Badge +20

Hi @fouadk 

Heb je je toestel bij ons ter reparatie aangeboden of je verzekering? Als het via ons is gegaan dan kan je via My T-Mobile bij Simkaart en toestel de status van je reparatie inzien. Als het via de verzekering is gegaan dan kun je het beste weer contact opnemen met je verzekeraar en je klacht kenbaar maken. Bij ons duurt een reparatie ongeveer 14 werkdagen dus je zal bij je verzekeraar moeten informeren hoe lang het duurt. 

Ik hoop dat je je toestel snel weer in goede staat in handen krijgt!

Reageer