Beantwoord

Klacht over hoofdpijnbedrijf Dynasure / ACE verzekering

• 18 november 2016
  • 1 reactie
  • 416 Bekeken

Ik begrijp dat ik me in een lange rij moet aansluiten om te klagen over de ACE toestelverzekering die door Dynasure wordt aangeboden aan T-Mobile klanten.

Note bene: mijn klacht dien ik niet alleen hier in, maar overal waar dat mogelijk is, dus ook bij de Consumentenbond, bij ACE zelf en misschien is het tijd dat de media hier aandacht aan besteden als blijkt dat het aantal klachten over ACE omvangrijk blijven.

Nadat ik van mijn telefoon beroofd was, heeft Dynasure me een dag lang het bloed onder de nagels gehaald met hun verre van competente afhandeling van de schadeclaim. Ten eerste is de reactietermijn van vier uur overschreden, maar Dynasure bestrijdt dat door te zeggen dat mijn claim in het weekend was ingediend. Dat moge zo zijn - ik kies niet uit wanneer ik beroofd word - maar ze konden niet eens binnen vier uur op de eerstvolgende werkdag mijn claim afhandelen.

In de tweede plaats bleken ze incompetent door bij herhaling mails kwijt te raken, of krankzinnige eisen te stellen over de aanhangende papierwinkel (bij voorbeeld dat de aangiftepapieren van de politie voorzien moesten zijn van een Dynasure referentienummer: alsof de agenten op het bureau voor Dynasure zouden werken!).

Maar tot slot van ramp hebben ze ook nog eens een toestel ter vervanging aangeboden dat kapot bleek binnen twee dagen na ontvangst, en nu weigeren ze het om het toestel met een werkend, goed toestel te vervangen, en willen het alleen ophalen om het binnen 5 werkdagen misschien te repareren als het binnen de garantie valt. Nou vraag ik je! Ik heb ondertussen meer dan 400 euro betaald aan de verzekering, en ik krijg defecte waren aangeboden en word als een hond behandeld als ik me hierover terecht beklaag. Dit kan echt niet. Ze zouden op zijn minst hun excuses moeten aanbieden voor het sturen van een gebrekkig toestel en mij een apparaat moeten aanbieden dat voor 100% in orde is. In plaats daarvan hangen ze de hoorn erop en beëindigen ze het gesprek.

Laaiend ben ik, ronduit laaiend! T-Mobile zou zich moeten schamen om dit soort servicecontracten van derden aan te bieden.
icon

Beste antwoord door Hajar 20 november 2016, 10:13

Hi steadbureau,

Ik heb jou in dit topic van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling om dezelfde reactie in meerdere topics te plaatsen en dus zal ik dit topic moeten sluiten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi steadbureau,

Ik heb jou in dit topic van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling om dezelfde reactie in meerdere topics te plaatsen en dus zal ik dit topic moeten sluiten.