Klacht 'reparatie', toestel niet gerepareerd

Ik heb mijn iPhone 6s 1,5 week geleden ter reparatie aangeboden omdat ik aparte dingen mijn beeldscherm te zien kreeg, werd netjes op de hoogte gehouden van het proces naja allemaal prima. Heb hem vandaag opgehaald, zat er een brief bij met wat ze hebben gedaan wat ik niet mocht zien geloof ik aangezien de mevrouw hem weg wilde gooien. Dus ik las hem en er stond 'ongerepareerd teruggestuurd' Was wel grondig nagekeken, oké prima hadden hem in ieder geval terug dus vond ik al goed. Net wil ik hem aanzetten, gedonder begint al want hij liet dus eerst het Apple logo zien en erna kreeg ik alleen een zwart scherm te zien. Startte hem opnieuw op en jahoor, weer die rare vlekken en dingen. Het is zelfs nog erger dan toen ik hem bracht bij jullie dus ben echt niet blij nu eigenlijk. En 1,5 week voor niks kwijt geweest en nog een keer terug kunnen sturen, top..

11 reacties

Badge +13
Beste Dani waren de problemen goed genoteerd op het formulier?
Soms als men daar te weinig info plaatst dan is het gissen voor het reparatie bedrijf.
Helaas het enige wat je nu kan doen is opnieuw opsturen met hele duidelijke beschrijving van wat er mis is/gaat.
Ja er was genoteerd dat er rare vlekken op m'n scherm te zien waren dus dat was goed. Voor de rest had ik nergens last van vandaar
Badge +13
Ik denk dat de klacht dan wat onduidelijk is omschreven ik zou dus bij de volgende duidelijk aangeven wanneer het gebeurd en wat je ziet.
Vlekken in t scherm is wat vaag en dan kan t zijn dat ze gewoon niet weten waar naar te moeten zoeken.
Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven maar heb hem op het 'goede' moment kunnen filmen. Zelfs het scherm flikkert als je het home screen voor je hebt hebt? Is niet eens geweest toen ik hem inleverde dus vind dat ook maar apart.
Badge +13
Omschrijf dus echt zoals je het nu aangeeft en geef ook aan wanneer het vooral gebeurt dan kunnen ze wat beter kijken of ze het kunnen herproduceren.
Pff ja weet niet precies wanneer het vooral gebeurt, is wisselend maar dat flikkeren is in ieder geval constant!
Badge +13
Dat soort dingen dus echt omschrijven dat helpt de reparatie dienst toch wel een stukje.
Allemaal goedbedoelde adviezen. Maar ik vind dat dynafix zelf wel even contact had kunnen nemen met de klant als ze het probleem niet constateren. Lijkt mij een gevalletje om onder de reparatie uit proberen te komen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Daniblablax,

Erg vervelend zeg. Het is begrijpelijk dat je gewoon een goed werkend toestel wil hebben!

Onze excuses voor het feit dat je reparatieverzoek niet in één keer goed is afgehandeld. Wij streven er natuurlijk naar om je toestel zo snel mogelijk, maar vooral zo goed mogelijk terug te sturen zodat jij er weer gebruik van kan maken. Het lijkt er op dat de reparateurs in het reparatiecentrum het probleem niet konden reproduceren. Het is daarom, zoals Rosan adviseerde, erg belangrijk dat je een zo volledig mogelijke omschrijving van het probleem vermeldt. Dan kunnen de medewerkers sneller en gerichter op zoek gaan naar het probleem en deze voor jou oplossen.

Ik ben ervan overtuigd dat het bij de eerstvolgende keer dat je 'm opstuurt wel goed gaat. Houd je ons op de hoogte? Als je in de tussentijd nog vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je!
Ja maar als ik uit het niks balken waarneem en niet weet waar het aan ligt, kan ik ook niet echt een goede beschrijving geven snapt u?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Daniblablax,

Daar heb je helemaal gelijk in. Wat je in deze situatie dan het beste kan doen is omschrijven wat jij waarneemt. Geef hierbij dan aan dat dit op willekeurige momenten gebeurt en dat je dit niet aan een bepaalde activiteit kan koppelen. Zij zullen de telefoon dan op verschillende momenten moeten testen om het probleem te constateren en daar een oplossing voor te vinden.

Je hoeft niet de oorzaak van het probleem te vinden. Als jij jouw bevindingen maar zo duidelijk en volledig mogelijk omschrijft!

Reageer