Vraag

Klacht verzekering Chubb

• 18 juli 2020
  • 1 reactie
  • 669 Bekeken

Ik heb vorig jaar een nieuw zakelijk toestel aangeschaft Huawei pro 20. Toen ik deze kocht werd mij een verzekering aangeboden Chubb. Ik heb deze verzekering aangenomen omdat ik gedenkt zou zijn bij verlies,  schade en diefstal. Op 6 juli ben ik aangevallen en beroofd van mijn toestel. Ik heb hiervan aangifte gedaan en mijn claim werd op 9 juli goedgekeurd. Na goedkeuring van je claim dien kan je binnen 24 een afspraak inplannen voor je vervangende toestel ( Chubb Website) Ik kreeg daarna een mail waarin mij een soortgelijk toestel werd aangeboden omdat mijn toestel niet voorradig was. Ik belde om dat te accepteren en opeens was dat toestel die ze mij notebene hebben aangebonden ook niet voorradig. Ze gingen kijken of er een ander toestel was en ik zou gemaild worden. Ik heb na verschillende keren bellen zonder resultaat een klacht ingediend. Vandaag 18 juli werd ik gebeld door Chubb. Ik was aan het werk dus ik heb de oproep gemist. Ik zag toen een email dat ze de Samsung 10 voor mij hadden. Ik bel ze 3 uur later terug, war denk je ook niet meer voorradig. T mobile jullie hebben mij deze verzekering aangeboden het heet ook t mobile/ chubb ik verwacht ondersteuning in deze. Ik ben een zakelijke klant die specifiek voor jullie heeft gekozen. Ik zou binnen 24 uur weer mijn bedrijf moeten kunnen voeren dit is onacceptabel. De telefoniste wilde mij weer een ander toestel aanbieden maar ik ga hier niet mee akkoord. Ze hebben mij gemaild dat ik de Samsung 10 kon krijgen die dienen ze dan ook voor mij te reserveren. 

Afz. Een zeer ontevreden zakelijke klant .

Wees gewaarschuwd voor Chubb

1 reactie

Het WWW staat vol met slechte zaken van CHUBB dus ik verbaas me er niet over.

En het antwoord van TM kan ik ook wel voorspellen, het is een zaak tussen gedupeerde en Chubb.

In ieder geval succes met die draak van een maatschappij, hoop dat het goed komt.

Reageer