Vraag

Klacht waardeloze Chubb verzekering

• 10 september 2019
  • 0 reacties
  • 294 Bekeken

Hierbij dien ik een klacht in over mijn Chubb verzekering.

Ik geloof niet dat ik de enige ben die problemen heeft met zijn/haar Chubb/dynasure/ACE verzekering. Ik heb op 29/9/2019 een claim ingediend. Allereerst, houden ze zich niet aan het ''binnen 4 uur reactie'' termijn, maar daar kon ik nog mee leven voor alle problemen ontstonden. Claim was geaccepteerd en het toestel zou maandag 2/9/2019 opgehaald worden tussen 11.45 en 14.45. Toen het transport om 14.45 nog niet langs was geweest, toch thuis gebleven om te zorgen dat toestel opgehaald kon worden. Meneer beweert dan dat hij rond 16.30 is geweest, maar dat er niemand thuis was (onzin).

Dit is pas deel 1 van de problemen. Maandagavond nieuwe afspraak gemaakt zodat toestel dinsdag opgehaald kon worden. Weer van 8-22uur thuis gebleven om vervolgens te zien dinsdagavond dat er een sorteerfout blijkt te zijn gemaakt waardoor de bezorger helemaal niet komt. Deze dinsdag 3/9/2019 heb ik ook een klacht ingediend op de website van Chubb, omdat ik er ondertussen wel klaar mee was. Drie keer is scheepsrecht zou je zeggen, dus dinsdagavond weer een afspraak gemaakt voor woensdag.

Woensdagochtend 9.15: Chubb gebeld om te vragen hoe het nu zat. Ja nee mevrouw uw toestel wordt vanmiddag om 14.45 opgehaald, echt waar. Nou vooruit, we wachten het maar weer af. Weer geen transport deze dag gezien.

Donderdagochtend 9.15: Chubb gebeld om te vragen waarom het wéér niet was gelukt. Blijkbaar was woensdagochtend om 5.04 het transport op ''afgehandeld en voltooid'' gezet, terwijl het kapotte toestel natuurlijk er nog gewoon lag. Chubb beweerde dat ze het gingen uitzoeken en met prioriteit zouden behandelen. Daarnaast zouden zij wellicht dezelfde dag bellen met een oplossing en anders vrijdag.

Zaterdagmiddag 7/9/2019: nog steeds niets gehoord van Chubb, dus maar weer gebeld. Ja ze hadden nog geen oplossing, want blijkbaar is een defect toestel ophalen heel lastig voor Chubb. Mevrouw had beloofd dat ze maandag zouden bellen, want in het weekend konden ze sowieso niets doen.

Maandagavond 9/9/2019: niets gehoord, dus WEER gebeld naar Chubb om te horen dat ze nog steeds geen oplossing kunnen bieden. Ondertussen ben ik het wel zat. Hoe moeilijk is het om een nieuwe afspraak te maken en gewoon een defect toestel op te halen?

Het is nu dinsdag 10/9/2019 zonder ook maar een meter verder te zijn. Wat een waardeloze verzekering. Belachelijk dat T-Mobile deze verzekering aanbiedt.

Hoe lang gaat dit nog duren????

0 reacties

Geen reactie

Reageer