Beantwoord

Klanten service t-mobile

  • 1 november 2018
  • 3 reacties
  • 2260 Bekeken

Ik kom net van de t-mobele shop omdat mijn telefoon al een jaar lang last heeft van weg vallend bereik! Dit was een bekend probleem werd mij verteld dus vroeg ik ze of ze mijn telefoon wouden opsturen ter reperatie, dit was mogelijk maar daar zaten wel kosten aan verbonden omdat mijn telefoon was gevallen en ze niet konden vertellen of het door het vallen is gekomen! Ik heb in het verleden meerdere i-phones gehad die wel 30 keer zijn gevallen maar dit probleem heb ik nog nooit mee gemaakt!!!ben na 3 maand na aanschap al een keer bij de shop geweest voor een nieuwe simkaart omdat ik dacht dat het daar aan lag maar het heeft niets uitgehaalt in tussen is mijn toestel gevallen en nu wordt het erop gegooid dat het aan het vallen ligt!! Normaal pleegde ik belangerijke telefoontjes met mijn ex vriendin haar telefoon maar dat is geen optie meer!! Vindt het heel erg dat t-mobile hier niets aan doet en vindt het een zeeeer slecht service! Ik ben nu denk ik al 8 jaar klant bij t-mobile maar als dit probleem niet wordt opgelost stap ik gelijk over naar een ander netwerk!! Een boze t-mobile klant!!!
icon

Beste antwoord door CrisTien 1 november 2018, 20:14

Ja ze bellen je, kunnen ook online meekijken en geven advies.
Mijn ipad 14 maanden oud was stuk. Kon niet meer opladen. Na onderzoek kreeg ik een nieuwe iPad.

https://support.apple.com/nl-nl/iphone
Er is ook een support app van apple

Je kan ook gebruik maken van https://www.cardservices.nl/ (ben ik erg tevreden over)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @hidde eertman over welke iPhone heb je het?

je kan ook bij Apple vragen of ze hem willen nakijken repareren!
Je hebt recht op 2 jaar garantie!
Het gaat om een iphone 8! Heeft apple een nederlandse afdeling waar ik contact mee kan opnemen? Thanks alvast!
Reputatie 7
Badge +20
Ja ze bellen je, kunnen ook online meekijken en geven advies.
Mijn ipad 14 maanden oud was stuk. Kon niet meer opladen. Na onderzoek kreeg ik een nieuwe iPad.

https://support.apple.com/nl-nl/iphone
Er is ook een support app van apple

Je kan ook gebruik maken van https://www.cardservices.nl/ (ben ik erg tevreden over)

Reageer