Beantwoord

ledcorver Samsung Galaxy S7 Edge

• 20 september 2016
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Bij mij hoesje van de samsung galaxy S7 edge werken de leds niet meer. Het is zo'n led corver. Vind wel voor zo'n duur corver voor een telefoon dat het wel snel kapot is. Heb ik daar nog garantie op. Ik heb het vanaf mei, dus maar 4 maanden. Hoe zit dat.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 september 2016, 13:48

Hoi Lizette17, welkom op het klantenforum.

De informatie die Bobby geeft klopt niet helemaal, dit is wat de pagina met reparatievoorwaarden aangeeft:

Heb ik garantie op mijn toestelaccessoires?
Heb je een batterij, headset of oplader bij je T-Mobile telefoon gekregen? Dan kun je deze ook via T-Mobile laten repareren. Je hebt 6 maanden garantie op meegeleverde accessoires. Heb je een Apple-toestel? Dan heb je 12 maanden garantie. Accessoires aangeschaft via onze accessoires shop hebben een garantietermijn van 2 jaar.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi,
Welkom op het forum.
Volgens mij heb je natuurlijk garantie, op accessoires een jaar...
Op je toestel 2 jaar....
Hoi Lizette17, welkom op het klantenforum.

De informatie die Bobby geeft klopt niet helemaal, dit is wat de pagina met reparatievoorwaarden aangeeft:

Heb ik garantie op mijn toestelaccessoires?
Heb je een batterij, headset of oplader bij je T-Mobile telefoon gekregen? Dan kun je deze ook via T-Mobile laten repareren. Je hebt 6 maanden garantie op meegeleverde accessoires. Heb je een Apple-toestel? Dan heb je 12 maanden garantie. Accessoires aangeschaft via onze accessoires shop hebben een garantietermijn van 2 jaar.

Reageer