Beantwoord

LG 9 niet meer aan

• 11 februari 2015
  • 13 reacties
  • 321 Bekeken

mijn lg 9 gaat niet meer aan want moet ik doen nu
icon

Beste antwoord door AmyP 12 februari 2015, 14:20

Hey Dre72

Gek dat je toestel het ineens niet meer doet. Je geeft aan dat hij helemaal niet meer aan gaat, erg vervelend.
Wanneer je toestel gebreken toont dan kun je deze natuurlijk ter reparatie aanbieden. Alles over reparatie, garantie en verzekeringen lees je op deze pagina.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

13 reacties

Hoi Dre72,

Welkom op het T-Mobile forum :D

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met je toestel.
Doet je toestel helemaal niets meer? Heeft dit een mogelijke verklaring, zoals val of waterschade?
sinds wanneer heb je het probleem?

Je kan proberen om je telefoon aan te sluiten op een computer/ laptop met een usb-kabel om te kijken of hij nog wel verbinding maakt met je computer?
Ik weet niet of het mogelijk is om je accu eventueel uit je telefoon te halen, maar dan zou je kunnen kijken of je die er een keer uit kan halen.

Ik hoor graag of bovenstaande opties al tot een oplossing hebben geleid!
Groetjes Tribaltim
hallo,

mijn telefoon stopte er opeens mee en heb hem ook op de laptop aangesloten maar deet ook niks en hij is niet gevallen of zo.
heb de accu eruit gehaald en weer erin toen deet hij het heel even maar nu gaat hij totaal niet meer aan.

vrg
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dre72

Gek dat je toestel het ineens niet meer doet. Je geeft aan dat hij helemaal niet meer aan gaat, erg vervelend.
Wanneer je toestel gebreken toont dan kun je deze natuurlijk ter reparatie aanbieden. Alles over reparatie, garantie en verzekeringen lees je op deze pagina.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Ja dat snap ik maar dan ben ik hem een paar weken kwijt en je weet dat mensen niet meer zonder kunnen en mijn contract stop de 25 juli dus betaal ik al die tijd voor jan ...dat ik jammer is er geen andere mogelijk heid om mij te gemoet te komen als klant zodat ik mijn contract kan verlengen door goede service.
Reputatie 7
Badge +20
Hey dre72,

Een leven zonder telefoon is inderdaad maar lastig voor te stellen! ;)

Je zult uiterlijk 2 weken van je toestel gescheiden zijn als je besluit deze ter reparatie aan te bieden. Als je dan een oud toestel hebt kun je de simkaart hier nog in doen en als deze niet geschikt is voor het desbetreffende toestel kan ik je zelfs nog kosteloos een sim-adapter toesturen! Op deze manier kun je het abonnement gewoon blijven gebruiken en betaal je niet voor Jan met z'n korte achternaam! :D

Ik wil je daarnaast ook nog wijzen op onze Early Renewal, voor een vervroegde contractsverlenging. Hier zitten echter wel kosten aan verbonden, dus misschien is het toch handig om de telefoon ter reparatie aan te bieden?

Laat even weten wat je beslist en of we nog ergens mee kunnen helpen!
Prima jammer dat jullie er zo makelijk over doen . Ik neem aan dat mijn contract de 24 juli stopt bij deze wil ik graag een bevestiging krijgen van jullie.
Als je nog garantie hebt, kun je opsturen, evt een nieuwe batterij proberen, soms zijn batterijen de boosdoener.
Hey dre72,

Waarom krijg je het gevoel dat wij er makkelijk over doen? Als de opties en oplossingen makkelijk klinken wilt dat nog niet zeggen dat wij geen zorg aandragen. Wij kunnen op afstand helaas niks anders dan ideeën aandragen een reparatie of een early renewal zijn daar enkele van.

Mocht je alsnog willen opzeggen dan maak ik dit voor je in orde. Wil je mij dan een privébericht sturen? Alvast bedankt! 🙂
ja ik wil nog steeds opzeggen en graag een bevestiging krijgen .
Beste dre72,

Ik vraag me af waarom je wilt opzeggen. Bij elke provider zal deze werkwijze zo zijn!
Als je geen verzekering hebt afgesloten voor een vervangend toestel zal je dit overal ervaren.

Uiteraard ben je altijd vrij om na je contract deze op te zeggen, maar op dit moment kan ik nog niet echt begrijpen waarom. Wij hebben in ieder geval geprobeerd je zo goed mogelijk te helpen, hoe had je het liever anders gezien?

Groetjes Tribaltim
Reputatie 7
Badge +20
Hey dre72,

Hierbij stuur ik je de bevestiging dat je contract bij T-Mobile per 24 juli 2015 is afgelopen.

Wat betreft het probleem met je toestel kan ik je dan alleen nogmaals wijzen om deze ter reparatie aan te bieden. Het lijkt mij zonde dat je toestel nu stuk is, terwijl deze misschien wel opgelapt kan worden. Maar dit moet je uiteindelijk natuurlijk helemaal zelf weten! 🙂
hallo davidk jij schrijft dat je de bevestiging dat mijn contract stopt gestuurt hebt maar waar kan ik die vinden want ik zie niks namelijk.
met vrg dre72
Reputatie 7
Badge +15
Hi Dre72

Je hebt zojuist de bevestiging per e-mail ontvangen! 🙂

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer