Vraag

LG G2 heeft er geen zin meer in, eigenaar ook niet :'(

• 18 februari 2016
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Hallo T-mobile Forum personen!

Sinds eind vorig jaar vertoont mijn LG G2, waar ik tot op dat moment zeer tevreden mee was, diverse kuren. Hiervoor heb ik deze telefoon ook al meerdere malen aangeboden ter reparatie bij de plaatselijke T-Mobile shop, waarna ik deze binnen relatief korte tijd ook weer kon ophalen. Helaas hebben deze reparaties vooralsnog geen goed werkende telefoon tot gevolg!
Een kleine chronologisch overzicht:
Mijn G2 kon opeens mijn SIMkaart niet meer herkennen, is opgestuurd, en kwam terug.
Thuisgekomen zette ik hem aan, het SIM probleem was verholpen. Echter, de telefoon laadde niet meer op! Terug bij de Shop is deze weer ingenomen voor reparatie.
Weekje later weer opgehaald, werkte weer als vanouds. Toestel had wel een ander IMEI nummer, dus klaarblijkelijk was deze omgewisseld voor een nieuwe? Ik vermoed van niet, want 2 maanden later werd dit toestel opeens soms bijzonder traag. Toen dit 'soms' veranderde in 'alleen maar' heb ik het toestel wederom ter reparatie aangeboden. Het personeel in de winkel wist niet wat ze meemaakten toen ze zagen hoe verschrikkelijk langzaam het toestel reageerde.
Nu zijn we een week verder, heb zojuist het toestel in de winkel opgehaald, aangezet en deze leek het weer op het vertrouwde tempo te doen. Helaas werd het tegendeel spoedig bewezen toen hetzelfde traagheidsprobleem zich wederom voordeed. De telefoon heb ik dan ook weer binnen een uur na afhalen terug mogen brengen.

Het begint een beetje een langdradig verhaal te worden, maar hou vol, we zijn er bijna!
Naast de ergernissen die het niet beschikken over je telefoon en daarmee moeten settelen voor een inferieur apparaat met zich meebrengt, is het voor mij elke keer volstrekt onduidelijk wat er nou precies gedaan is aan het toestel. Ik krijg elke keer dezelfde (standaard?)brief mee die verteld dat er 1 of meerdere onderdelen zijn vervangen etc etc, alsmede diverse tips die bijna alleen van toepassing zijn op batterijperikelen en ook een beetje open deuren zijn (ik citeer: 'het gebruik van apps vraagt veel batterijcapaciteit'....)

U zult begrijpen dat ik een beetje klaar ben met het telkens moeten opsturen van mijn toestel, dus ik wil graag het volgende weten:
Wat te doen als het toestel na de huidige reparatie nog steeds niet goed is?
Wat voor compensatie kan T-mobile bieden op het moment dat dit toestel nog steeds kuren vertoont na de 4e reparatie?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Eddoo,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weer te zien. De reden waarom is natuurlijk minder leuk.

Goed dat je dit bij ons aangeeft, want ik kan me goed voorstellen dat je na 4 reparaties eindelijk een goed werkend toestel wilt hebben.

In het systeem zie ik inderdaad dat jouw toestel ter reparatie is aangeboden. Er staat een duidelijke omschrijving bij! Ik ben ervan overtuigd dat je de telefoon deze keer in goede staat terug krijgt van het reparatiecentrum.

Mocht dit niet het geval zijn, waar we uiteraard niet vanuit gaan, dan zorgen wij voor een passende oplossing. Houd je ons op de hoogte?
UPDATE: vandaag kon ik de telefoon weer ophalen! Voor de verandering is er een keer gespecificeerd wat er aan het toestel is gedaan! Buiten het feit dat dit al laat zien dat er überhaupt iets mee is gedaan, waar ik na de vorige 'reparatie' aardig over twijfelde, lijkt het nog te werken ook.

Vooralsnog werkt de telefoon weer als een zonnetje, dus hopelijk blijft dit zo. Ik kan in ieder geval weer even vooruit 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Eddoo,

Ohh, goed nieuws! Dit maakt me blij haha.

Bedankt voor je update. Mocht je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebben dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer