Vraag

LG G3 herstart vaak

• 27 juli 2016
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Beste,

Mijn LG G3 is eind mei compleet gesneuveld. Hij kreeg een volledig blauw scherm en viel daarna uit. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer aan de praat (verschillende opladers, batterijen enz.). Vervolgens is deze ter reparatie opgestuurd via T-Mobile en kreeg ik hem na ongeveer 2,5 week weer terug. Het leek goed te gaan, maar nu iets meer dan een maand nadat ik hem terug heb gekregen van de reparatie gaat het weer fout.

Regelmatig (minimaal 10x per dag) loopt de telefoon vast om vervolgens opnieuw op te starten. Er volgens meldingen over 'systeem UI' en 'proces systeem' die niet reageren o.i.d. Ik heb zelf het idee dat de telefoon alleen vastloopt wanneer deze te warm wordt. Nu heb ik weinig zin om mijn telefoon weer bijna 3 weken kwijt te zijn, gezien ik deze ook gewoon nodig heb voor werk en privé zaken. Vervolgens zelf maar besloten om alle bestanden, foto's, contacten enz. veilig te stellen en de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Het mocht niet baten...

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is of dat ik beter gewoon een nieuwe kan kopen? Hier wordt ik namelijk totaal niet vrolijk van en de doorlooptijden bij reparatie zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Alvast bedankt voor de reactie.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

Welkom op ons Forum!

Wat balen zeg dat je telefoon zulke kuren vertoont. Ook jammer dat een fabrieksreset niet heeft geholpen. 😞

Ik kan je in dit geval 3 opties bieden of je kiest weer voor een reparatie. Je bent hem dan wel even kwijt, maar hopelijk wordt die goed gerepareerd en vertoont die daarna geen kuren. Je kan er ook voor kiezen om een Early Renewal te nemen. Daarmee verleng je alvast je abonnement met een nieuw toestel. Je ontvangt het toestel direct, maar je verlenging gaat pas in als je huidige abonnement is gestopt. Je betaalt voor een Early Renewal wel eenmalig de kosten van €71,12. Of je kiest ervoor om een los toestel te kopen.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je voor de Early Renewal gaan, trek dan even aan de bel. Dan maak ik een belafspraak met onze verkoopafdeling en dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod. 🙂

Reageer