Vraag

LG G4 reparatie

• 17 juni 2016
  • 8 reacties
  • 186 Bekeken

Beste,

Enige tijd geleden heb ik mijn toestel moeten versturen voor een reparatie omdat hij het van de 1 op de andere dag niet meer deed.
Tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen op mijn e-mail. Hierbij nogmaals mijn reactie op het bericht van de reparatie kosten.

Beste T-Mobile/ Dynafix,

Op 30-05 j.l. Kreeg ik van jullie antwoord m.b.t. De reparatie van mijn telefoon.
Hieruit bleek dat hij volgens jullie is overleden door schade van vallen, stoten of klemmen.
Hij is 9 maanden geleden inderdaad licht beschadigd geraakt, dit is naar mijn mening niet
De oorzaak van het defect.

Uit recent gedaan onderzoek blijkt dat toestellen uit de serie 505xxx t/m 509xxx (mei t/m sep)
Last kunnen hebben van moederbord- en/of losse contact - problemen.
Mijn toestel vertoonde dezelfde problemen, zelfs LG heeft dit probleem erkend!

Ik verwacht dat mijn toestel kosteloos wordt gerepareerd. Als daar niet akkoord mee wordt gegaan
Ben ik van plan actie te ondernemen. Ik vind dat jullie wel heel makkelijk conclusies trekken voor iets wat onder de garantie hoort te vallen! (Productieproblemen)

In afwachting van jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

J.Kuijer

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Kuijer86,

Spijtig dat je last hebt van een kapotte LG!

Naar welk e-mailadres heb je precies gemaild van ons en Dynafix? Ik zie namelijk niet terug dat er iets is binnengekomen, alleen dat je toestel is aangemeld ter reparatie. Via welke weg had je gecontroleerd welk serienummer jouw telefoon heeft?

Je kunt er ook voor kiezen om niet akkoord te gaan met de kosten van de reparatie en hem aanbieden voor een second opinion bij een erkende reparatiedienst, bijvoorbeeld via LG. Als dan blijkt dat je gelijk hebt, hoef je niet te betalen voor de reparatie. Trekken zij echter dezelfde conclusie dan zijn de kosten van de reparatie en second opinion alsnog voor jou.

We horen graag van je om dit probleem zo snel mogelijk verder te onderzoeken.
Beste David,

Ik heb naar beide partijen een bericht verzonden. Het serienummer staat netjes op de telefoon vermeld en helaas is om dezelfde reden die van mijn schoonzus ook gesneuveld.

Ik zou graag willen dat er alsnog goed naar gekeken wordt.

Groet, Jill
Ik heb een probleem met mijn wifi op de G4. Is inmiddels opgestuurd.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Jill,

Bedankt voor je snelle reactie.

De conclusie die de medewerkers in het reparatiecentrum hebben getrokken zal hetzelfde blijven. De garantie komt namelijk direct te vervallen als er sprake is van val-, duw- of waterschade. Als je jouw toestel dus opnieuw ter reparatie aanbiedt bij ons dan zal je hetzelfde te horen krijgen.

Zoals onze vriendelijke collega David aangaf kan je jouw toestel voor een Second Opinion aanbieden. Let wel op dat wanneer de conclusie hetzelfde is, de kosten voor het onderzoeken alsnog door jou betaald moeten worden.

Ik kan me goed voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op zit te wachten, maar ik hoop dat nu in ieder geval duidelijk is wat de mogelijkheden zijn. We horen graag van je als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt.

Hoi M1rtin,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Wat balen dat je LG G4 ook niet meer goed functioneert. Goed dat je hier zelf al mee bezig bent geweest.

Bekijk de status van je reparatie op My T-Mobile. Laat je ons weten of alles goed is afgehandeld?
Telefoon is kwijt. Maandag een grote zoekactie door klantenservice en telefoonwinkel.
Dus wordt er niet gekeken naar de echte reden... Heel slecht. Ben zwaar teleurgesteld in T. Mobile.
Wat deed de telefoon bij jou niet meer dan? Bij mij ging het van kwaad tot erger met wifi tot dat wifi het helemaal niet meer deed en de wifi logo bleef knipperen. Als je de telefoon dan uit zette starte hij helemaal rot op en bleef hij soms hangen met opstarten. Als dat bij jouw ook het geval is zou dat zeker niet door vallen zijn gebeurd. Ik verdenk iets van een update,software matig.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jill,

Ik begrijp heel goed dat je op een ander antwoord zat te wachten. Je kan zoals mijn collega's aangeven voor een second opinion gaan. Heb je daar al naar gekeken?

Reageer