Beantwoord

Lg g4 werkt weer niet

• 13 november 2016
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Vorige keer stoptte mijn lg g4 niet meer en is opgestuurd voor reparatie.
Na 2 weken kreeg ik hem terug terug werkte alles na behoren.
Nu vanavond had ik hem volledig opgeladen en wilde even op Facebook kijken en liep meteen vast.
Harde reset werkt niet! ! Batterij eruit en erin werkt ook niet!! Hij gaat helemaal NIET meer aan!!
Ik zit helaas nog tot april aan me abbo vast maar word hier schijt ziek van! Ik betaal al genoeg in de maand aan me abbo en aan telefoonkosten!!
En dan behoort je toestel wel gewoon te werken!!

HOE LOS IK DIT OP!!!
icon

Beste antwoord door Hajar 14 november 2016, 15:49

Hi missdo19,

Wat balen dat je toestel nu alweer kuren vertoont! Ik begrijp heel goed dat je hiervan baalt. Ik zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken en dat hij je heeft geadviseerd om je toestel opnieuw ter reparatie aan te bieden. Je hebt 3 maanden garantie op je vorige reparatie dus als je hem nu opstuurt dan valt het onder garantie. Hopelijk ontvang je dan snel weer een goedwerkend toestel!

Laat je mij weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi missdo19,

Wat balen dat je toestel nu alweer kuren vertoont! Ik begrijp heel goed dat je hiervan baalt. Ik zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken en dat hij je heeft geadviseerd om je toestel opnieuw ter reparatie aan te bieden. Je hebt 3 maanden garantie op je vorige reparatie dus als je hem nu opstuurt dan valt het onder garantie. Hopelijk ontvang je dan snel weer een goedwerkend toestel!

Laat je mij weten of het is gelukt?

Reageer