Beantwoord

LG4 doet het nog steeds niet.

• 29 juni 2017
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb op 6 juni mijn telefoon naar reperatie centrum gestuurd,omdat hij heel snel warm wordt.
Vandaag heb ik mijn toestel weer terug gekregen.
Probleem was opgelost dacht ik.
Hij doet nog steeds niet,niks is opgelost.
Ik heb voor niks 23 dagen gewachten.
Wat fijn!!!
Ze hebben niks gedaan en niks is opgelost.
icon

Beste antwoord door David 30 juni 2017, 10:45

Hey Aslanlar,

Dat is wel erg spijtig om te lezen!

Als ik het goed begrijp heb je het toestel opgestuurd omdat deze heet werd, maar nu je het toestel terug hebt doet deze helemaal niets meer of blijft het probleem met de warmte ontstaan? Ik weet niet precies of je überhaupt nog iets kunt met de telefoon, maar probeer anders alsnog even deze stappen uit te voeren.

Mocht dit allemaal geen effect hebben, zal het toestel toch nogmaals ter reparatie opgestuurd moeten worden. Je kunt dit ook direct doen bij de fabrikant van het toestel of weer via onze reparatieservice. Je hebt sowieso 3 maanden garantie op de reparatie die nu is uitgevoerd, dus dat kun je ook nog meenemen in het kiezen van een reparatiedienst. Deze keuze is natuurlijk helemaal aan jou, maar als je hier nog vragen over hebt, dan kun je die natuurlijk gerust stellen! Ik begrijp dat je een nieuwe reparatie liever vermeden had, maar als het nog niet goed werkt moet dat wel opgelost worden.

Ik hoop dat mijn uitleg zo helemaal duidelijk is, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Aslanlar,

Dat is wel erg spijtig om te lezen!

Als ik het goed begrijp heb je het toestel opgestuurd omdat deze heet werd, maar nu je het toestel terug hebt doet deze helemaal niets meer of blijft het probleem met de warmte ontstaan? Ik weet niet precies of je überhaupt nog iets kunt met de telefoon, maar probeer anders alsnog even deze stappen uit te voeren.

Mocht dit allemaal geen effect hebben, zal het toestel toch nogmaals ter reparatie opgestuurd moeten worden. Je kunt dit ook direct doen bij de fabrikant van het toestel of weer via onze reparatieservice. Je hebt sowieso 3 maanden garantie op de reparatie die nu is uitgevoerd, dus dat kun je ook nog meenemen in het kiezen van een reparatiedienst. Deze keuze is natuurlijk helemaal aan jou, maar als je hier nog vragen over hebt, dan kun je die natuurlijk gerust stellen! Ik begrijp dat je een nieuwe reparatie liever vermeden had, maar als het nog niet goed werkt moet dat wel opgelost worden.

Ik hoop dat mijn uitleg zo helemaal duidelijk is, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Reputatie 2
3 maanden garantie op de reperatie?
Welke reperatie?
Ze hebben alleen maar naar fabriek instellingen teruggezet in 23 dagen.
Ik ga niet nog een keer ter reperatie opsturen.
Ze doen toch niks!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aslanlar,

Ik begrijp echt dat je hiervan baalt. Heb je de eerste tip van David al uitgeprobeerd? Als dat niet werkt dan zit er niets anders op dan een reparatie. Nu kun je gebruik maken van de garantie en weet je zeke dat je toestel wordt gerepareerd zonder extra kosten. Heb je geen vervangend toestel die je tussentijds kan gebruiken terwijl je toestel wordt gerepareerd? Als ik je die kon geven dan had ik dat zeker gedaan!

Reageer