Beantwoord

Medewerker T-mobile heeft ongevraagd een verzekering afgesloten.

• 16 december 2020
  • 1 reactie
  • 313 Bekeken

Op 02-dec-2020 heb ik mijn telefoon iPhone 12 pro max van T-mobile in Veenendaal opgehaald, en toen heb ik gewoon mijn telefoon opgehaald en liep door. Ik heb niet in de factuur gekeken omdat ik wat heb betaald weet en hoefde toen niet te kijken, maar gister avond ontving ik per post een overzicht over de polis van de verzekering, die de T-mobile medewerker op 02-dec-2020 ongevraagd en zonder acceptatie heeft afgelosten. Ik dacht als eerste dat ik niet goed aan de medewerker heb begrepen, maar het is ook niet de eerste keer voor mij dat ik een telefoon van T-mobile heb besteld, en normaal gesproken is dat de medewerker moet de klant vragen of hij/zij een verzekering wilt afsluiten. Ook de T-mobile medewerker heeft een fout gemaakt met mijn e-mailadres indien het wel zichtbaar en bekend bij hem, hoezo dat het e-mailadres juist in de T-mobile juist is en op Chubb onjuist is? En als ik later de post het ontvangen na 14 dagen dan kan ik niet beëindigen en moet de eerste maand betalen, en als mijn juiste e-mail was ingevoerd, dan krijg ik een e-mail en per direct de contract met Chubb opzeggen. Ik ben eigenlijk een klant van meer dan 3 jaren en wij gebruiken in huis allemaal T-mobile, en ik was eigenlijk zeer tevreden met T-mobile, maar nu ben ik echt ontevreden! En nu mijn vraag is, is het een nieuwe methode voor een fraude op de klanten, dat medewerker sluit zelf een verzekering voor de klanten af?

icon

Beste antwoord door David 17 december 2020, 16:18

Hi @A7mad_2017,

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent over jouw laatste verlenging, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Het is ook zeker geen methode om onze klanten te bedriegen of geld af te troggelen, sorry als je dit wel zo voelt!

Ik heb gelijk even jouw bestelling en contract erbij gepakt en hier staat de verzekering wel gewoon op, deze is dus niet stiekem toegevoegd. Het is nu mosterd na de maaltijd, maar ik wil hierin toch aanraden om altijd je contract en bestelling goed door te nemen voordat je iets ondertekent of in ontvangst neemt. Gelukkig zit je er nu niet jaren aan vast en je kunt de verzekering tussentijds opzeggen via CHUBB. Dit kan online of bel met +31(0) 348 46 28 45. Zij kunnen je dan direct helpen met de opzegging van jouw toestelverzekering. 

Mocht er nog iets zijn waar we hier op de Community bij kunnen helpen dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @A7mad_2017,

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent over jouw laatste verlenging, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Het is ook zeker geen methode om onze klanten te bedriegen of geld af te troggelen, sorry als je dit wel zo voelt!

Ik heb gelijk even jouw bestelling en contract erbij gepakt en hier staat de verzekering wel gewoon op, deze is dus niet stiekem toegevoegd. Het is nu mosterd na de maaltijd, maar ik wil hierin toch aanraden om altijd je contract en bestelling goed door te nemen voordat je iets ondertekent of in ontvangst neemt. Gelukkig zit je er nu niet jaren aan vast en je kunt de verzekering tussentijds opzeggen via CHUBB. Dit kan online of bel met +31(0) 348 46 28 45. Zij kunnen je dan direct helpen met de opzegging van jouw toestelverzekering. 

Mocht er nog iets zijn waar we hier op de Community bij kunnen helpen dan horen we het graag van je!

Reageer