Beantwoord

Microfoon Galaxy S10 defect

  • 12 november 2019
  • 2 reacties
  • 667 Bekeken

Heb een s10, maar als ik ermee wil bellen dat verstaat de ontvanger mijn niet, via de luidspreker gaat het wel goed , kan ik iets in de instellingen veranderen om dit probleem op te lossen?? Of is er iets kapot in het toestel. Is pas 4 maanden oud.

icon

Beste antwoord door David 14 november 2019, 11:48

Hoi @jmquispel,

Dat klinkt niet best voor je S10! 

Heb je dit probleem sinds kort en is er voor het ontstaan van het probleem gebeurd, zoals een valpartij of in aanraking gekomen met vocht of iets dergelijks? Het klinkt alsof jouw microfoon defect is, aangezien het via de luidspreker wel goed gaat. Je kunt dit direct even testen door een voice memo in te spreken. Als dit ook niet lukt, dan weet je eigenlijk gelijk dat het aan de microfoon ligt. 

Ik heb ook nog dit topic gevonden, waarbij iemand min of meer hetzelfde probleem ervaart. Je kunt de tips uit dat topic ook zeker even testen!

Als het allemaal niet werkt, dan zal het toestel ter reparatie aangeboden moeten worden. De reparatiedienst gaat dan kijken wat er precies aan de hand is en hoe het defect is ontstaan. Zij zullen je verder ook op de hoogte houden van de voortgang. Op onze website vind je alle informatie over reparaties.

Hopelijk is het probleem snel opgelost en als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @jmquispel,

Dat klinkt niet best voor je S10! 

Heb je dit probleem sinds kort en is er voor het ontstaan van het probleem gebeurd, zoals een valpartij of in aanraking gekomen met vocht of iets dergelijks? Het klinkt alsof jouw microfoon defect is, aangezien het via de luidspreker wel goed gaat. Je kunt dit direct even testen door een voice memo in te spreken. Als dit ook niet lukt, dan weet je eigenlijk gelijk dat het aan de microfoon ligt. 

Ik heb ook nog dit topic gevonden, waarbij iemand min of meer hetzelfde probleem ervaart. Je kunt de tips uit dat topic ook zeker even testen!

Als het allemaal niet werkt, dan zal het toestel ter reparatie aangeboden moeten worden. De reparatiedienst gaat dan kijken wat er precies aan de hand is en hoe het defect is ontstaan. Zij zullen je verder ook op de hoogte houden van de voortgang. Op onze website vind je alle informatie over reparaties.

Hopelijk is het probleem snel opgelost en als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

David bedankt voor je reactie, toestel is inmiddels in reperatie bij Samsung, ligt inderdaad aan microfoon (onder).

Reageer