Vraag

Microfoon samsung s3 kapot?!

• 3 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 1608 Bekeken

Hallo,
Ik heb echt een groot probleem denk ik.. Heb mijn samsung galaxy s3 pas drie maanden ofzo, mijn beeldscherm is al gebarst maar dat komt door mezelf. Ik ga m niet laten repareren omdat het niet erg opvalt en heb geen verzekering aangesloten. Nu heb ik de laatste twee maanden last van het niet werken van de microfoon bij zowel oproepen/spraakmemo's/spraakberichten, wanneer ik praat of wat dan ook komt het geluid van een ''diepte'' en soms is het zelfs niet te horen. Wat is hier nou het probleem? En kan T-Mobile hier iets aan doen ZONDER eigen risico, want hij is zomaar kapot gegaan (de barst was al de eerste week van mn aankoop gebeurd dus het ligt niet aan het laten vallen van de telefoon). Als er toch kosten aan verbonden worden, hoe hoog is deze dan ongeveer?
Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg want ik kan gewoon niet fatsoenlijk bellen. Btw hij doet het wel goed met de headset erin??! 

Asli. 

4 reacties

Goedendag ik heb hetzelfde probleem met de S3 ook het spraak microfokn is rottig om te bellen en gebeld worden en hij wekt verder perfect alleen opladen ook niet perfect wst kunnenwe er aan foen is net jaar oud
Reputatie 3
@AsliE3010

Bij de €200,- zit natuurlijk ook de reparatie van het display in. ;)

Je geeft al aan dat je het toestel geruime tijd eerder hebt laten vallen, voordat de problemen met de microfoon aan het licht kwamen. Het kan heel goed zijn dat er een lichte beschadiging is opgetreden, die door de tijd heen (gebruik) steeds erger is geworden. Wellicht dat er misschien iets is losgeraakt in je toestel, waardoor de microfoon niet meer fatsoenlijk functioneert. 
Dankjewel voor antwoord op mijn vraag, maar dat ik hem heb laten vallen was al meer dan een halfjaar geleden en heb er pas 2 maanden last van..? 200 euro betalen voor alleen de microfoon vind ik veel dus ik zal het waarschijnlijk gewoon zo laten. Toch bedankt!

Asli
Reputatie 3
@AsliE3010

Welkom op het forum! :)

Ik ben bang dat het defect van je microfoon wel degelijk te maken kan hebben met het laten vallen van je toestel. Hierdoor kan er ook iets intern beschadigd/losgeraakt zijn. Waardoor de microfoon niet meer goed functioneert.

Oplossing is inderdaad het toestel aanbieden ter reparatie. Ik denk echter dat je al snel moet uitgaan van een bedrag van € 200,-.

Reageer