Microfoon werkt niet tijdens bellen(op gestuurd voor reparatie

Hallo,

Op 29 maart heb ik mijn Iphone 4 voor reparatie opgestuurd naar Dynafix via T-mobile. Probleem van de Iphone is dat de andere aan de lijn mijn niet hoort. Op het forum heb ik gelezen dat er heel veel mensen zijn met dezelfde problemen. Ik heb de iphone sinds maart of april 2011 tot 2 maanden terug geen elk probleem. het probleem is ook niet software matig, want ik heb mijn telfoon meerdere keren opnieuw geinstalleerd.
Nu heb ik ook hier op het forum gelezen dat Dynafix het probleem verschuift op vocht of val en stoot schade. Het is nu bij mij ook het zelfde geval. Ze geven aan dat de telefoon vocht schade heeft, hoewel mijn telefoon nooit in aanraking is geweest met water en/of vochtige ruimtes, want ik ga heel zuinig om met mijn telefoon. Ze willen voor 260 euro wel een ander telefoon opsturen.
Ik wil graag hier een reactie van t-mobile en van andere forum gebruikers, omdat dynafix dit heel vaak doet wil ik graag dat t-mobile hier met een oplossing komt. Het kan zeker niet zijn dat allemensen met dit zelfde probleem allemaal vocht, val en stoot schade hebben. Ik ben van mening dat T-mobile Dynafix hiervoor op de vingers mag tikken wat dit gaat natuurlijk nergens over.
Ik verwacht hier een reactie van de moderators.

Mvg,
Ozzy

3 reacties

Inmiddels heb ik een klachtenformulier ingevuld
Reputatie 4
Badge +3
@ozzy_27

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer je hoort dat je toestel niet kosteloos gerepareerd kan worden. Zodra er bij het reparatiecentrum val-, druk-, of stoot schade wordt geconstateerd kan ik jou helaas ook niet van een ander antwoord voorzien. Indien je het niet eens bent met de uitkomst van het onderzoek kun je het toestel voor een second opinion aanbieden bij een willekeurig erkend reparatiecentrum. Voorbeelden van erkende reparatiebedrijven zijn Solid Vision, Teleplan en Dynafix. Als uit de second opinion blijkt dat de vastgestelde schade niet aanwezig is zal het toestel alsnog op de kosten van T-Mobile gerepareerd worden. Maar mocht er uit de second opinion geconstateerd worden dat er toch vochtschade is dan zijn deze kosten voor jouw rekening.
Ik denk dat Dynafix maar eens moet gaan verhuizen. Ze moeten ook niet in vochtige ruimtes telefoons proberen te repareren.
Ik wil graag van iemand van T-mobile antwoord op de volgende vraag: Hoe komt het er zo veel meldingen zijn hier op het forum buiten garantie ivm vocht schade?????

En nu maar hopen dat ik mijn toestel in dezelfde staat terug krijg als dat ik het heb op gestuurd. Microfoon deed het niet ALLEEN tijdens gesprekken en verder functioneerde mijn telefoon prima zelf met facetime, dictafoon werkte de microfoon wel dus ik ben heel erg benieuwd.

Reageer