Vraag

Mobiel na reparatie weer opsturen voor een volgende reparatie

• 30 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

Betreft de Sony Xperia X. De accu was dik geworden, waardoor de tel elke keer uitviel. Ik had de telefoon ter reparatie aangeboden, hierbij werd er vermeld dat de reparatie max 2 weken zou duren.
De reparatie heeft in totaal 5 weken geduurd. Hier werd ik ten eerste niet over geïnformeerd. Ten tweede heb ik zelf moeten bellen naar de klantenservice om te vragen waarom het zo lang duurt.

Na ontvangst van een mail dat ik mijn mobiel kan ophalen in de winkel, ben ik er meteen naar toe gegaan. Daar kreeg ik te horen dat als je een mail krijgt, is het altijd de volgende dag wanneer jij je mobiel kunt ophalen. De vraag is dan: hoe moest ik dit van te voren weten? Stel je voor ik reis langer dan een uur om vervolgens weer terug te keren met lege handen.

Uiteindelijk had ik mijn mobiel in ontvangst, neem ik waar dat de kwaliteit van de achter camerabeeld zeer slecht is (zie foto). In principe niet hoe het hoort te zijn. De volgende dag ben ik naar tmobile geweest en de camera laten zien. De man vond niks verkeerds aan de camerabeeld, terwijl hij een half uur lang heeft zitten kijken naar het beeld. Plus was hij ondertussen bezig met nog een ander klant en weer met mijn mobiel. Wat heel onbeleefd en storend was.

Ik ben er dus vandoor gegaan, want de man vond het niet nodig om mij te helpen met dit overduidelijk probleem (zie foto). De volgende middag ging ik terug, werd ik door een ander collega geholpen. Die zag het probleem meteen en kon ik mijn mobiel alweer opsturen aan de reparatie.
5 dikke weken zonder mobiel en nu nog een probleem, dus zit ik weer zonder telefoon.

Ik heb echt lopen halen en trekken. Ook ben ik slecht/helemaal niet geinformeerd en vind ik het zeer vervelend dat mijn mobiel weer aan de reparatie moet, wegens een foutje tijdens de vorige reparatie.
Het ergste vind ik het schandalig dat een werknemer van de tmobile shop dit overduidelijk probleem geen probleem vond en het gewoon niet zag. Echt vreselijk, geen woorden voor. 😠

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sara,

Zonde dat jouw toestel, na een reparatie, weer andere kuren vertoont! :S

De foto is inderdaad wel erg vaag en overbelicht, dat had mijn collega ook kunnen opmerken, sorry dat dit niet gelijk ook geconstateerd is en dat je het gevoel hebt niet serieus genomen te zijn! Gelukkig heeft mijn collega je een dag later wél goed kunnen helpen met jouw probleem. Ik snap dat het verre van ideaal is om jouw toestel weer ter reparatie op te sturen, maar dit is wel de beste stap. Je hebt altijd garantie op een reparatie, dus een nieuw defect na een eerste reparatie is altijd goed om direct weer aan te pakken! Hopelijk heb je jouw telefoon snel weer terug!

Als er iets is waar wij op dit moment nog bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten. We helpen je graag verder met al jouw vragen en opmerkingen!

Reageer